Gå til innhold

Noen spm. før montering

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål mens jeg monterer vannkjølingen. På gpu er det en slags isolasjon rundt kjernen (se bilde). Skal jeg bare la den stå på eller skal jeg ta den av?

Jeg lurer også på hvordan dere kutter slangene uten at det ser for j*vlig ut.

post-63285-1151067415_thumb.jpg

post-63285-1151067452_thumb.jpg

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror egentlig ikke den må tas av siden den beskytter vell kjernen litt mot skeive monteringer osv og gjerne den beskytter de små komponentene runt kjernen?..

6367909[/snapback]

Hvis du monterer blokken så skjeivt, så har du gjort noe veldig galt fra starten av :p . Jeg tror absolutt ikke det skader noe å ha den der, den hindrer jo ikke blokka fra å få god kontakt med kjernen :p . Men jeg har alltid brukt helt "naken" kjerne uten at det er noe problemer med det :)

Hvordan kutte slange? Jeg har alltid brukt kjøkkensaks med stor suksess :!:

Lenke til kommentar
Hehe det med kjernen var nå kansje en liten overdrivelse...men sånn så socket A prosessorene var det ikke akkurat umulig å skade kjernen vis du var litt røff når du monterte en kjøler...

6368727[/snapback]

Men socket-a cpuene hadde jo 4 slike støtter i hvert hjørne, så det var ganske vanskelig ja :p

Lenke til kommentar
man må vel ha en T-kobling for å få det til sånn så....

6376155[/snapback]

Det der var faktisk ganske lurt! Han får det beste fra både t-line og tank. T-koblingen gjør at det blir ca. 0 motstand, tanken gjør det lett å fylle/bleede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...