Aes456 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Har noen spørsmål mens jeg monterer vannkjølingen. På gpu er det en slags isolasjon rundt kjernen (se bilde). Skal jeg bare la den stå på eller skal jeg ta den av? Jeg lurer også på hvordan dere kutter slangene uten at det ser for j*vlig ut. Endret 23. juni 2006 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Skal nok av, men vanskelig å se utifra de "skarpe" bildene dine Tynn, skarp kniv. Type tapetkniv for eksempel burde fungere utmerket på slangene. Endret 23. juni 2006 av Folcom Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Tror egentlig ikke den må tas av siden den beskytter vell kjernen litt mot skeive monteringer osv og gjerne den beskytter de små komponentene runt kjernen?.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Tror egentlig ikke den må tas av siden den beskytter vell kjernen litt mot skeive monteringer osv og gjerne den beskytter de små komponentene runt kjernen?.. 6367909[/snapback] Hvis du monterer blokken så skjeivt, så har du gjort noe veldig galt fra starten av . Jeg tror absolutt ikke det skader noe å ha den der, den hindrer jo ikke blokka fra å få god kontakt med kjernen . Men jeg har alltid brukt helt "naken" kjerne uten at det er noe problemer med det Hvordan kutte slange? Jeg har alltid brukt kjøkkensaks med stor suksess :!: Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hehe det med kjernen var nå kansje en liten overdrivelse...men sånn så socket A prosessorene var det ikke akkurat umulig å skade kjernen vis du var litt røff når du monterte en kjøler... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hehe det med kjernen var nå kansje en liten overdrivelse...men sånn så socket A prosessorene var det ikke akkurat umulig å skade kjernen vis du var litt røff når du monterte en kjøler... 6368727[/snapback] Men socket-a cpuene hadde jo 4 slike støtter i hvert hjørne, så det var ganske vanskelig ja Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Ok... da har jeg det klart. Må tanken være koblet inni kretsen eller går det an å gjøre sånn som dette? Endret 24. juni 2006 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ok... da har jeg det klart.Må tanken være koblet inni kretsen eller går det an å gjøre sånn som dette? 6374828[/snapback] Det skal funke helt fint det der, men da blir det akkurat det samme som om du skulle hatt noe t-line system Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 man må vel ha en T-kobling for å få det til sånn så.... Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 man må vel ha en T-kobling for å få det til sånn så.... 6376155[/snapback] Det der var faktisk ganske lurt! Han får det beste fra både t-line og tank. T-koblingen gjør at det blir ca. 0 motstand, tanken gjør det lett å fylle/bleede. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 ja det blir jo som DD sin fillport tank. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg syntes en skarp saks var det beste å kutte slanger rett med. Ellers bare napper jeg ut slangen fra tanken når jeg skal tømme og har eget påfyllingshull på tanken. Endret 27. juni 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå