Joachim_F Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Japanerne er eksperter på å lage merkverdige spill. Nå kommer de med et rollespill der du spiller komponisten Chopin, som møter ei magisk jente som heter Polka. Les mer Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Dette høres jo nesten litt dumt ut =S Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Japanerne tar hevn ved å bastardisere tradisjonell vestlig høykultur etter at vestlige utviklere påstår at kjempekrabber er en del av japansk historie. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Synes det høres interresant ut jeg. Liker det jeg har sett av bilder også, håper bare på at det lanseres her i Europa (eventuelt en sonefri USA-utgivelse). Og jeg går ut i fra at det om kjempekrabber viser til Genji 2 fra Sony pressekonferansen. Det spillet blir utviklet av Game Republic, en japansk utvikler... så er vel heller japanerne selv som påstår at kjempekrabber har vært en del av japansk historie. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Høyrast rart ut. På pluss-sida burde musikken bli ganske bra, og Chopin er mykje meir maskulin og tøff enn den gjennomsnittlege JRPG-helten er for tida. Kay Endret 25. juni 2006 av KayAU Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Sorry, dobbelpost. Endret 25. juni 2006 av KayAU Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Her er et par bilder av "vår helt": Ja, det er et gresskar eller en løk han slåss med. Like vanlig i Europa som kjempekrabber var i Japan tidligere. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Spillet har undertittelen "Shopan no yume", som oversettes til Chopins drøm. Så vil tippe at det er en drømmeverden han er inne i, og ikke et faktisk sted i Europa. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hæh? Fyren på dei bileta liknar jo ikkje på Chopin i det heile. Kay Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hæh? Fyren på dei bileta liknar jo ikkje på Chopin i det heile. Kay 6379887[/snapback] Her er flere bilder fra spillet for de som måtte være interessert. Selv synes jeg ikke det ser bra ut, men nå er ikke noen stor fan av japanske rollespill heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg