SkyMarshall Arts Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 My point exactly! Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Skyll kinaputtene i vann og kast dem i en søppelpose. Da gjør de ikke skade Endret 24. juni 2006 av iggipop Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Såpass! Utrolig at du i det hele tatt bryr deg om det.Men er det så viktig for deg å få kastet dette etter Norge's lover, så drar du til en avfallsstasjon et eller annet sted i bygda/byen din - så løser de det problemet for deg rimelig kjapt. 6374971[/snapback] Det virker som om du lider av at jeg vurderer å følge loven. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Den sikreste måten å bli kvitt farlige eksplosiver er å gjøre det på samme måte som forsvaret gjør med udetonerte bomber. Du sprenger dem! Da er du 100% sikker på at det ikke blir noen uønskede ettervirkninger der du kaster dem. Endret 24. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Den sikreste måten å bli kvitt farlige eksplosiver er å gjøre det på samme måte som forsvaret gjør med udetonerte bomber. Du sprenger dem! Da er du 100% sikker på at det ikke blir noen uønskede ettervirkninger der du kaster dem. 6375315[/snapback] Jeg synes det høres fornufting ut. Hvis jeg gjør det, skal jeg prøve å få filmet det; blir det bra skal jeg poste det her. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Så, å sende de til noen som har bruk for de er ikke en mulighet altså? Fillern. Vel, pakk alt i en pc-skjerm etc, og spreng det. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tja, forsvaret sprenger gamle bomber og miner de vil bli kvitt, så det er den "proffe metoden". Hvis du ikke tør kan du jo alltids gjøre som flere har poengtert; la dem ligge i vann og kast dem som vanlig avfall senere. Legg kinaputtene oppi en pose som er *helt* fyllt med vann - pass på at det ikke kommer luft til - så er du ganske sikker på at de aldri kommer til å smelle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ta de med under kaia og spreng krabber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå