Islanbadsj Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Er det ikke en god del bål som blir brent i dag? Ben en liten unge om å kaste det for deg på bålet. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 knekk de, hell kruttet på en thermos. Lunte, lokk, tenn, løp, film. eller noe lignende ? 6367818[/snapback] Jeg er skeptisk til hva som skjer med kruttet i kinaputter når de har ligget i flere år, så jeg tar ikke sjansen på sånt. På en annen side husker jeg vi pleide å tenne på de mens vi holdt de i hånda, vente, og så kaste, slik at de sprengte i lufta. Forresten noen andre som samlet kruttet fra kruttlapper og teipet de sammen for å lage hjemmelagde "bomber"? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Er det ikke en god del bål som blir brent i dag? Nja. St. Hans har blitt en noe svunnen tradisjon der jeg bor. Ben en liten unge om å kaste det for deg på bålet. 6367855[/snapback] Jihad-style? :!: Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 kinaputter er eksplosiver og skal dermed leveres hos politiet. Om dette er så lurt er en annen sak... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 knekk de, hell kruttet på en thermos. Lunte, lokk, tenn, løp, film. eller noe lignende ? 6367818[/snapback] Jeg er skeptisk til hva som skjer med kruttet i kinaputter når de har ligget i flere år, så jeg tar ikke sjansen på sånt. På en annen side husker jeg vi pleide å tenne på de mens vi holdt de i hånda, vente, og så kaste, slik at de sprengte i lufta. Forresten noen andre som samlet kruttet fra kruttlapper og teipet de sammen for å lage hjemmelagde "bomber"? 6367873[/snapback] MINNER! Åh, husker jeg kjøpte kruttlapper i smug... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 kast de i søpla da vell, skyll de ned i do el noe slikt Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ahh kruttlapper ja. Husker vi bretta de på langs midt på, til en lang trekant på en måte, surra de rundt og rundt i ett kinderegg eller noe. Teipa hardt for å pakke det sammen. Så var det alle slags rare lunter, gummistrikker var en slager. Smalt faktisk overraskende godt Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Ahh kruttlapper ja.Husker vi bretta de på langs midt på, til en lang trekant på en måte, surra de rundt og rundt i ett kinderegg eller noe. Teipa hardt for å pakke det sammen. Så var det alle slags rare lunter, gummistrikker var en slager. Smalt faktisk overraskende godt 6368131[/snapback] Ved nærmere ettertanke var det vel sånn det ble gjort, ja! Husker også at det var en liten bragd i å være den som fikk tak i lighter/fyrstikker. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ahh kruttlapper ja.Husker vi bretta de på langs midt på, til en lang trekant på en måte, surra de rundt og rundt i ett kinderegg eller noe. Teipa hardt for å pakke det sammen. Så var det alle slags rare lunter, gummistrikker var en slager. Smalt faktisk overraskende godt 6368131[/snapback] Ved nærmere ettertanke var det vel sånn det ble gjort, ja! Husker også at det var en liten bragd i å være den som fikk tak i lighter/fyrstikker. 6368165[/snapback] ÅÅ MINNER! Husker jeg sneik meg inn og snappa fyrstikkesken som vi bruker i ovnen, og lista meg ut for å ikke lage lyd. Deilig tid Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 haha teip alle sammen og legg de i post kassa te nabon med litt tenn væske det er alltid morro Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 haha teip alle sammen og legg de i post kassa te nabon med litt tenn væske det er alltid morro 6374391[/snapback] Født i '92 ja, det hadde jeg aldri gjettet. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 haha teip alle sammen og legg de i post kassa te nabon med litt tenn væske det er alltid morro 6374391[/snapback] Født i '92 ja, det hadde jeg aldri gjettet. 6374463[/snapback] HAHA dagens..! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 haha teip alle sammen og legg de i post kassa te nabon med litt tenn væske det er alltid morro 6374391[/snapback] Født i '92 ja, det hadde jeg aldri gjettet. 6374463[/snapback] HAHA dagens..! 6374530[/snapback] jaja 92 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det eneste stedet som man skal kaste en pose kinaputter er i et bål! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg har en plastpose full av kinaputter jeg skal kvitte meg med; noen som vet hvor/hvordan jeg skal kaste det? Går det i vanlig søppel eller et annet sted? Det er tross alt eksplosivt. Å sprenge de er uaktuelt, siden jeg nå er litt for gammel til å fly rundt og tenne på Tigerskotts. 6367368[/snapback] Unnskyld meg. Men er dette et problem å ha da? Putt det i søppla mann! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 du blir aldri for gammal til smelle kinaputter 6367413[/snapback] Helt enig, smell dem selv. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg har en plastpose full av kinaputter jeg skal kvitte meg med; noen som vet hvor/hvordan jeg skal kaste det? Går det i vanlig søppel eller et annet sted? Det er tross alt eksplosivt. Å sprenge de er uaktuelt, siden jeg nå er litt for gammel til å fly rundt og tenne på Tigerskotts. 6367368[/snapback] Unnskyld meg. Men er dette et problem å ha da? Putt det i søppla mann! 6374666[/snapback] Men det er trolig ikke lovlig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Såpass! Utrolig at du i det hele tatt bryr deg om det. Men er det så viktig for deg å få kastet dette etter Norge's lover, så drar du til en avfallsstasjon et eller annet sted i bygda/byen din - så løser de det problemet for deg rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Skyll dem i vann og kast dem. Vet ikke om de blir eksplosive etter de tørker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå