Gå til innhold

Skal kaste en pose kinaputter...


Irminsûl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
knekk de, hell kruttet på en thermos. Lunte, lokk, tenn, løp, film. eller noe lignende ?

6367818[/snapback]

Jeg er skeptisk til hva som skjer med kruttet i kinaputter når de har ligget i flere år, så jeg tar ikke sjansen på sånt.

 

På en annen side husker jeg vi pleide å tenne på de mens vi holdt de i hånda, vente, og så kaste, slik at de sprengte i lufta. :ermm:

 

Forresten noen andre som samlet kruttet fra kruttlapper og teipet de sammen for å lage hjemmelagde "bomber"? :thumbup:

Lenke til kommentar
knekk de, hell kruttet på en thermos. Lunte, lokk, tenn, løp, film. eller noe lignende ?

6367818[/snapback]

Jeg er skeptisk til hva som skjer med kruttet i kinaputter når de har ligget i flere år, så jeg tar ikke sjansen på sånt.

 

På en annen side husker jeg vi pleide å tenne på de mens vi holdt de i hånda, vente, og så kaste, slik at de sprengte i lufta. :ermm:

 

Forresten noen andre som samlet kruttet fra kruttlapper og teipet de sammen for å lage hjemmelagde "bomber"? :thumbup:

6367873[/snapback]

 

MINNER! Åh, husker jeg kjøpte kruttlapper i smug... :love:

Lenke til kommentar

Ahh kruttlapper ja.

Husker vi bretta de på langs midt på, til en lang trekant på en måte, surra de rundt og rundt i ett kinderegg eller noe. Teipa hardt for å pakke det sammen. Så var det alle slags rare lunter, gummistrikker var en slager. Smalt faktisk overraskende godt

Lenke til kommentar
Ahh kruttlapper ja.

Husker vi bretta de på langs midt på, til en lang trekant på en måte, surra de rundt og rundt i ett kinderegg eller noe. Teipa hardt for å pakke det sammen. Så var det alle slags rare lunter, gummistrikker var en slager. Smalt faktisk overraskende godt

6368131[/snapback]

Ved nærmere ettertanke var det vel sånn det ble gjort, ja! Husker også at det var en liten bragd i å være den som fikk tak i lighter/fyrstikker. :D

Lenke til kommentar
Ahh kruttlapper ja.

Husker vi bretta de på langs midt på, til en lang trekant på en måte, surra de rundt og rundt i ett kinderegg eller noe. Teipa hardt for å pakke det sammen. Så var det alle slags rare lunter, gummistrikker var en slager. Smalt faktisk overraskende godt

6368131[/snapback]

Ved nærmere ettertanke var det vel sånn det ble gjort, ja! Husker også at det var en liten bragd i å være den som fikk tak i lighter/fyrstikker. :D

6368165[/snapback]

 

ÅÅ MINNER!

Husker jeg sneik meg inn og snappa fyrstikkesken som vi bruker i ovnen, og lista meg ut for å ikke lage lyd. Deilig tid

Lenke til kommentar
Jeg har en plastpose full av kinaputter jeg skal kvitte meg med; noen som vet hvor/hvordan jeg skal kaste det?

 

Går det i vanlig søppel eller et annet sted? Det er tross alt eksplosivt.

 

Å sprenge de er uaktuelt, siden jeg nå er litt for gammel til å fly rundt og tenne på Tigerskotts. ;)

6367368[/snapback]

Unnskyld meg. Men er dette et problem å ha da?

Putt det i søppla mann!

Lenke til kommentar
Jeg har en plastpose full av kinaputter jeg skal kvitte meg med; noen som vet hvor/hvordan jeg skal kaste det?

 

Går det i vanlig søppel eller et annet sted? Det er tross alt eksplosivt.

 

Å sprenge de er uaktuelt, siden jeg nå er litt for gammel til å fly rundt og tenne på Tigerskotts. ;)

6367368[/snapback]

Unnskyld meg. Men er dette et problem å ha da?

Putt det i søppla mann!

6374666[/snapback]

Men det er trolig ikke lovlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...