Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hey! Kanskje en 1 av 10 ganger når jeg fyrer opp maskinen kommer det en vanlig melding om at jeg ikke har cpu-vifte tilkoblet. Man skal trykke F1 for å ignorere dette, men en gang i blandt svarer ikke tastaturet. Uansett hva jeg trykker skjer det ikke noe på skjermen, dette har også skjedd da jeg er inne i bios. Alt på tastaturet lyser som det skal og den er riktig tilkoblet... hvorfor kan dette skje, og hvorfor bare en sjelden gang i blant? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du kan skru av vifte error i bios. Koble til et ps2 tastatur( et gammelt med en rød eller rosa plugg tror jeg)... Du har service pack 2?- Da skal du ikke trenge og innstallere usb drivere.. Har jo indentisk hardware som deg nesten, samme hk og cpu. Jeg bruker også trådløst tastatur gjennom USB porten..Jeg kan trykke på knappene under oppstart Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! Kanskje ny BIOS vil gjøre susen? (PS/2-plugg for tastatur er lilla). hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Nyeste BIOS og må bruke USB på tastaturet, don't ask why. Forresten, vet dere hvor man skrur av cpu-vifte i bios på ASUS A8N32-SLI? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 ja. Har samma HK.. Det er under Hardware monitor.. SÅ skrur du den på disable.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå