glad Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 gå til http://83.108.98.20:88/wep og trykk på en nyhet deretter edit news koffor virke det ikke, plus får okså error på registrering. Lenke til kommentar
playahead Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Gikk til den siden i IE så kom ingenting opp. I FF kom alt opp Ok. De errorene som kommer opp øverst på siden er ikke errors, men 'Notice'. Du burde justere serveren din til å ikke vise feilmeldinger på lavere nivå en warning. Sett error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE i php.ini Et perfekt script skal ikke vise notices heller, men det er meget få script som ikke gjør det. Du kan også velge å ikke vise errors som output, dette er anbefalt av sikkerhetsgrunner. Sett display_errors = Off i php.ini', og logg de til en fil istedet. log_errors = On error_log = "error.log" Når jeg klikker på en nyhet og deretter Edit News ser jeg skjemaet et halv sekund men blir sendt rett tilbake til startsiden... Mvh Stian Lenke til kommentar
glad Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Men viss eg trykke edit news i opera så kommer det en error ka den betyr? Lenke til kommentar
glad Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Når jeg gjor slik du sa så slutta delnews og funke Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 _MYE_ lettere å gi oss feilmeldingen. Og den delen av koden det er feil på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå