Skogslik Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Eg vurderer og kjøpe Guild Wars til 189 på cdon.com Eg bare lurer på litt ting først. Er kamp systemet likt som på WOW? Er Spillet stort liksom, stort kart. Er det slik at man kommer opp levler? Får man liksom nye våpen, rustninger og slike ting? Håper på svar! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Spelet er ganske stort ja. Det liknar ganske mykje på WoW. Det går heilt til level 20. Våpen og nye ting kan du få og. EDIT: Eg har spelet her. Kanskje du vil kjøpe det? Har original-cd og alt. Endret 23. juni 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Vurderer Å KJØPE ikke OG. World of Warcraft er større enn guild wars, men for min del er guild wars bedre pga det er mer actionorientert og lettere å komme inn i. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 jaha. men Guild Wars koster ingenting i månen men det er Quest og sont i Guld Wars og? og er det forsjelige worlder liksom? eller er alle på 1? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 På GW er alle byane delt opp i distrikt, distrikt for dei frå Europa, dei frå USA osv. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 ja ok. men møter man bare folk i Byene? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ja, og så kan du lage gruppe i byane. Når gruppa di då går ut av byen blir det som ein slags "instance" for berre deg og gruppa di. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) ja ok. men kan man ikkje slåst mot verandre noen plass? eller er det i en slags arena? og kan man da ta tinga til dem man dreper? Endret 23. juni 2006 av gas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Man kan slåss med hverandre i arenaer og i enkelte BG-lignende oppdrag. Det er forøvrig ganske lite fokus på items i dette spillet, så ikke regn med noe pwnage epixx Du kan ikke loote andre spillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå