plumbe Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ISP'en har slått av mail() funksjonen, er det likevel mulig å sende mail gjennom noe annet? Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det blir verre.. har prøvd selv, men vet ikke av noen tjenester der ute som lar deg gjøre det.. Så vidt jeg vet er det håpløst.. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Det går ann å snakke direkte til en SMTP-server, ved å bruke fsocket o.l, men hvis ISP har slått av mail(), har den sikker deaktivert disse funksjonene også. Jeg kunne en gang sende mail via Telnet og en SMTP-server, men den kunnskapen er gått bort med tidens tann. Hvis de nødvendige funksjonene for å kontakte SMTP-serveren skulle være oppe, burde du kunne google deg fram til gjøremåten med et php +sokcet +SMTP. Edit: Gjorde det for deg: http://www.koders.com/php/fidF3057C6C538BD...AF7E897E62.aspx Endret 23. juni 2006 av Kagee Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det går ann å snakke direkte til en SMTP-server, ved å bruke fsocket o.l, men hvis ISP har slått av mail(), har den sikker deaktivert disse funksjonene også. Jeg kunne en gang sende mail via Telnet og en SMTP-server, men den kunnskapen er gått bort med tidens tann. Hvis de nødvendige funksjonene for å kontakte SMTP-serveren skulle være oppe, burde du kunne google deg fram til gjøremåten med et php +sokcet +SMTP. Edit: Gjorde det for deg: http://www.koders.com/php/fidF3057C6C538BD...AF7E897E62.aspx 6370525[/snapback] Skulle akkurat til å foreslå det samme, men den lønsingen der ser ikke ut til å implentere SMTP-autentikasjon, og det kan være en ting du må programmere inn manuelt, ettersom åpne SMTP-servere stort sett brukes til spam, og det er temmelig risky å sette opp en selv. Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) btw i sigen din er 1+1=3.. (sorry, måtte bare:P) Finnes det ikke muligens en tjeneste der de tar imot noe som dette: whatever.com?user=23234&[email protected]&emne=jadda&innhold=Hei-jeg-lurer-på-hvordan-jeg-gjør-dette ?? har vært en bitteliten ide, men når jeg ser over det, så virker det ikke så smart allikavel:S Endret 23. juni 2006 av nikkern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå