G-E-T Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Vil det være brannfarlig å feste et hovedkort med distanseskruer på en ren, vanlig treplate ? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Burde vel strengt tatt hatt en plate å feste kortet på, som igjen er festet i trevirket. Lenke til kommentar
G-E-T Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Som f.eks kryssfiner ? Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 mener vel kanskje noe sånt som dette http://www.microplex.no/product.aspx?pid=LLMBT&mcat= Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jepp! Mente noe sånt. La bare ikke med en link, sitter på jobb så Og kryssfinèr ville vel gjøre samme nytta som treplata? :!: Lenke til kommentar
G-E-T Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Tenkte at kryssfiner var litt vanskeligere å antenne Men den plata der har jeg ikke råd til. Får heller leve med en liten brannfare Endret 23. juni 2006 av G-E-T Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Vil det være brannfarlig å feste et hovedkort med distanseskruer på en ren, vanlig treplate ? 6367058[/snapback] Nei. Det overføres da ikke noe varme gjennom de skruene (hvis ikke absolutt minimalt). Det eneste jeg kan tenke meg er om hovedkort flammer opp, men da har du virkelig gjort noe galt med det første! :!: Lenke til kommentar
G-E-T Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Hehe... men blir det ikke utviklet litt varme under selve kortet da ? Men men... skal vel være ganske varmt før treet begynner å brenne uansett... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hehe... men blir det ikke utviklet litt varme under selve kortet da ? Men men... skal vel være ganske varmt før treet begynner å brenne uansett... 6368361[/snapback] Selvsagt kommer det noe varme under, men om du noen gang har kjent på baksiden av hovedkortplate av aluminium feks. så er ikke den varm i det hele tatt! (mine hovedkort har aldri vært det i hvert fall ) Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tenkte at kryssfiner var litt vanskeligere å antenne Men den plata der har jeg ikke råd til. Får heller leve med en liten brannfare 6367843[/snapback] du kan jo ta inmaten fra et gamalt kabinett da hvis du ikke har 245 kr Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ja, funker fint å ta en gammel HK-plate. Plata leder også fint bort varme. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det funker bra hvis du bruker spacere. Da er det ikke noe forskjell mellom tre og aluminium vil jeg si. Ikke for deg iallefall Lenke til kommentar
Loled Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan ikke tro at det kan være brannfarlig, men jeg ville nok hatt litt mellomromm mellom tre og HK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå