hurst Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg tror jeg er avhengig Det er så utrolig kjipt når man har en bra plassering og noe uforutsett skjer. I dag f.eks så klarte jeg å vrake 4.giret bortover langsletta på baksida av Watkins Glen. Motoren takka for seg i samme slengen og jeg kunne se 3. plassen glippe avsted :sad: Nå er ikke watkins glen min favoritt-bane heller da. Klarer aldri å kjøre fort nok. (mye av grunnen til det er vel alt for mange breisladder som fører til at det ligger igjen et saftig lag med gummi i hver sving ) Men morro det er det! (er jeg en av de få som faktisk synes det?) Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 15:35, skrev hurst:Men morro det er det! (er jeg en av de få som faktisk synes det?) mulig det, jeg syns ikke det var noe særlig, det blei litt for ensidig for min del.. men det er sikkert fett nok hvis du spiller det mye og liker nascar :smile: Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 bruker ikke nascar4 fysikk-motoren til GPL? kjøpte meg ratt for noen dager siden, og prøver å lære meg gpl! trodde jeg hadde peil på bilspill, men dengang ei utrolig fett!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 F1 2002 er mye tøffere... Altså F1 racing da, men NASCAR er tøft det. ASCAR også :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå