AudiA4 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei, Jeg skulle ha et serial number for et spill, så gikk jeg inn på en side der de hadde serials. Etter jeg hadde fått tak i serial nummeret, gikk jeg ut av sida.. Nå når jeg er inne på på nettet å sånt, kommer det opp masse Adult friend finder, Spyware ett elle annet og antivirus reklamer å sånt..... Har søkt igjennom pcen med Norton Antivirus, og fjerna alt sammen den fant, men fortsatt dukker det opp..... Hvordan kan jeg fjerne det, uten å instalere windows på nytt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Last ned og kjør Ad-Aware, Spybot, Microsoft Antispyware i første omgang. Begynn med Ad-Aware, det tar sikkert knekken på problemet. Hugs å oppdatere programmet først. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Haha. Når du først skal piratkopiere, så må du gjøre det ordentlig Prøv ad-aware og Spybot search and destroy Lenke til kommentar
chemical Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 haha, dette var vel forsåvitt ikke noe annet enn fortjent. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 haha, dette var vel forsåvitt ikke noe annet enn fortjent. 6366835[/snapback] Jeg innstalerte fra cden jeg har, men jeg har mista coveret... Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Helt ærlig Ikke noe tull. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du bruker IE ja? Ikke rart du får mye "tull og reklame" Get Firefox! ..eller Opera Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har søkt igjennom pcen med Norton Antivirus, og fjerna alt sammen den fant, men fortsatt dukker det opp..... Antivirus tar virus. Antispyware tar spyware. Har du prøvd det siste? Jeg vil anbefale to: Windows Defender Webroot Spysweeper Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Ser ut som om problemet er borte, takket være hjelpen fra "noen" av der Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå