johnroger Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Hei, jeg tenker på en ny pc (oppmot 11k uten skjerm) til WoW, og ønsker å bruke den som Media Center også. Pr dagsdato ser jeg på: * HP w5195 (Kanskje oppgradere til GeForce 7900 + ~2500kr) * HP m7395 (bør vel få inn et bedre skjermkort her) Disse to pcene virke ganske like (for meg). 6600 er vel bedre enn x1300Pro, så jeg _klarer_ meg lengre uten å oppgradere dette med en gang. Er forskjellen på disse to (når det kommer til Media Center) bare Media Center Edition-windows som skiller de? Er hardware det samme - at jeg kan laste ned freeware og bruke w5195 som MediaCenter? Eller bygge selv? * Opp mot 2gb ram * Rask CPU * En SATA hdd. Trenger ikke være størst mulig, har 2x200gb ATA WD liggende. * Skjermkort * MediaCenter utstyr (tvkort....?) Hva får jeg for ca sammepris? [11000kr] Føler jeg bør heller velge w5195, sammenlignet med m7395. [bedre skjermkort på w, og det blir billigre å bruker MediaCenter programmvare jeg finner på internet, freeware] mvh John Roger Endret 19. november 2006 av johnroger Lenke til kommentar
snarius Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Der står jo ikkje merke på noken av tinga nesten Lenke til kommentar
johnroger Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) På HP sine deler? Skal se om jeg finner noe på HP sine sider.. m7395 Hvor dårlig "utstyr" kan du max få i HPen? / hvor mye har det å si.. Endret 23. juni 2006 av johnroger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå