homer1990 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg har just fått et radeon 9600 siden det forige grafikk kortet i gikk i dass. Men når jeg prøver å åpne Tomb Raider, sier spillet - "This card requires a DirectX9.0c capable graphics card. Your card or drivers does not support DirectX9.0c 3D Acceleration" Hva er galt? Dette var min bror sitt tidligere og han fikk spilt det uten noe problem. Må jeg bare oppdatere drivere? For jeg prøvde det, men vet ikke om jeg fikk riktige, siden radeon sin side ikke var veldig oversiktlig. Når jeg innstalerte den første driveren jeg prøvde gikk alt i dass, farger og oppløsning og alt. Så jeg bare slettet den. Noen her som kunne pekt meg i riktig retning av hvilken driver jeg trenger, vis det er problemet? Jeg har prøvd å finne selv, bare så det er sagt. Takk for svar Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Last ned nyeste catalyst driveren fra ATI sine sider, og direct x om du ikke har det. Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Noen som gidder gi meg link? Har prøvd to ganger og fikk noe jævlig feil begge gangene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå