inaktiv000 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! Jeg oppdaget at skjermen på mitt Canon Ixus 40 var knust. Kameraet har ligget i en beskyttelseveske, oppi en bag sammen med klær. Kan derfor ikke tenke meg at det har blitt herjet så veldig med. Dette er likevel vanskelig å bevise ovenfor selger, så jeg tviler på at jeg kommer langt med reklamasjonsrett. Kan kameraet brukes til noe fornuftig? Det blir jo på en måte som et vanlig kamera, men den optiske søkeren er ikke noe særlig. Hvis dere har tips til hvordan jeg evt. kan gå frem for å klage setter jeg pris på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Tror nok ikke du får byttet ved knust skjerm uansett. Det skjer bare ved harde støt, noe produsenten aldri garanterer for. Lenke til kommentar
blixhavn Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ikke uvanlig at skjermene sprekker ved at kamera kommer i klem mot noe når det ligger i lomme eller bagasje. Eller noe setter seg på det hvis det ligger i en stol. Årsaksmulighetene er mange ,men dekkes ikke av noen reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det virker som om dette er en svakhet på Ixus. Har sett mange som har rapportert om det samme. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Her er gode tips til ny skjerm; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=484606&hl= Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Er det da mulig å skifte ut en fungerende skjerm i en som feks har høyere oppløsning da? :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Da må du nok bytte ut flere komponenter, er jeg redd, da ikke skjermen alene bestemmer oppløsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå