2 Fast 4 Biltema Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 hmm. Nå e eg stor tvil om kva eg skal velge til D 930 som eg skal overklokke...Enten så blir det vapochill heig end eler schyte ninja. Det viser seg at det er liten forskjell mellom extrem en og high end kjølaren. sant? 6391915[/snapback] Stemmer som du kan se ut fra de grafene jeg postet post 11 i denne tråden, kan du se at High End kjøler best på 2 av de 3 testene. Kjøp den hvis de har den på lager. En venn av meg har den og er kjempe for fornøyd... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 ingen av vapochillene er på lager... Men ka slags system har vennen din? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ingen av vapochillene er på lager... Men ka slags system har vennen din? 6391947[/snapback] Intel Pentium P4 3GHz Abit 865 hk 1GB twinmos ram. Har ikke noen temperaturer å vise til, siden temperatur sensoren på hovedkortet er helt på Bærtur (Viser over 90 uansett kjøler). Men det går fint an å holde i kjøleren mens PCen er under Max load. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Viss du meina at det er verdt å vente på den kjølaren, så skal eg bestille han!? Edit: Ka trur du at temperaturen blir (sånn ca.) på CPUen min, dersom eg skiftar til vapochill high end? D 930 Endret 27. juni 2006 av tharshan Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Viss du meina at det er verdt å vente på den kjølaren, så skal eg bestille han!? Edit: Ka trur du at temperaturen blir (sånn ca.) på CPUen min, dersom eg skiftar til vapochill high end? D 930 6392338[/snapback] Siden Ninja er nesten like bra ville jeg heller bestilt den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg gikk for thermaltake big typhoon! Har alldri angret på det kjøpet. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, vurderte det også, men den var liksom bekrefta 23.06.06 på shg.no, men så blei den utsett utan noko vidare. Men nå ligger valge på vapochill og schyte og muligens big Thypoon viss den kjem på lager hos shg.no Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Trur at eg har nesten bestemt meg for vapochill. Men dte er ein ting som irritera meg; Då hw.no testa kjølerane så brukte dei 120 w belasting og då holder vapochill den på 70 grader. På min D 930 er 130 W! Vil det nesten seie at temperturen blir høgare med denne kjølaren? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Garantert. Meir watt=meir varme. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) altså du kan temperaturen bli sånn ca. 75- 80 grader load? Men då er det ikkje vits i å kjøpe ny kjølar sidan den eg har holder load temp rund 70-80 grader.... Edit: finst det nokon lignade test om TT big Thypoon? Endret 27. juni 2006 av tharshan Lenke til kommentar
snarius Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Men det kan jo hende at dei ikkje hadde bra kjøling ellers? Kanskje du kan kjøpe ei (eller fleire) kabinettvifte® for å bedre luftflyten i heile kabinettet? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Har frå før av 6 kabinett vifter og dte er ikkje plass til fleire. Edit: Trur at eg droppa alt med å kjøpe ny vifte. trur heller at vannkjøling er det beste valget... Og tusne takk til alle som har hjelpt og svart meg hittil.!! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 sprøtt?! Alle kjølarane(som er testa) holder 70 grader+++ på 120 W. CPUen min er på 130 W. Mykje betre å gå for vannkjøling uansett. og du slepper å skrive "sprøtt" på denne tråden. Det hjelper meg ingenting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå