tharshan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) .Ja, som emne tittel seier... ka bør eg velge til min D 930 som eg skal overklokke? Har frå før av ein Zalman 7700-Cu. Men den er ikkje bra nok... Så ka bør eg velge av disse for at CPUen skal bli kaldast som mulig. Gjer ikkje noko om kjølaren bråka.. Endret 23. juni 2006 av tharshan Lenke til kommentar
snarius Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Ville totalt ha kjøpt Big Typhoon Sjå grafane nede på sida. EDIT: Den er billigare i tillegg til at den er bedre. (Men eg ville kjøpt med litt kjølepasta, kanskje Arctic Silver 5.) Endret 23. juni 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ville totalt ha kjøpt Big Typhoon Sjå grafane nede på sida. EDIT: Den er billigare i tillegg til at den er bedre. (Men eg ville kjøpt med litt kjølepasta, kanskje Arctic Silver 5.) 6366906[/snapback] 100% Enig. Tviler på at du kommer til å angre. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Då er saken grei! Då blir det kankje bestilling av TT Big Thypoon og AS5(viss pappa gidd å betale) Edit: er Schyte ninja plus betre? Endret 23. juni 2006 av tharshan Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Skal bestille i morgon! Kan nokon anbefale ein? Gjer ikkje noke om den bråka! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Eg trur faktisk eg ville ha kjøpt Scythe Ninja, og så kjøpe ei bra vifte i tillegg. Men du må passe på at du har plass, for den ser ganske STOR ut Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Skal bestille i morgon! Kan nokon anbefale ein? Gjer ikkje noke om den bråka! 6370723[/snapback] Har du sett denne ? Link Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 ja, eg har sett den linken, men varen finst ikkje på shg.no... Men kan du 2fast4biltema finne ein veeldig god kjølar til CPUen min på shg.no? Eg har 0 peiling når det gjelder kjøling til CPU... Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 ja, eg har sett den linken, men varen finst ikkje på shg.no...Men kan du 2fast4biltema finne ein veeldig god kjølar til CPUen min på shg.no? Eg har 0 peiling når det gjelder kjøling til CPU... 6372468[/snapback] Jeg ville kjøpt TT Big Typhoon, Schyte ninja eller Asetek Vapochill Micro (Kjøp Low Noise hvis du er veldig opptatt av støynivå). Tror Schyte ninja og Big Typhoon kjøler best, men Asetek veier mye mindre (veier bare 370gram) og er mindre fysisk. Hvis du flytter mye på PCen, bør du ikke kjøpe Schyte ninja eller Big Typhoon. De veier over 800gram. Her er en link som du kan se forkjellene på Asetek vapochill micro og Schyte ninja.Link Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Takk for svar! Flytter veeldi glite på PCen. Det gjer ikkje noko om kjølaren bråka, men det viktigaste er at den skal kjøle bra! Ka skal eg gå får? TT Big Thypoon eller Schyte Ninja plus? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Takk for svar!Flytter veeldi glite på PCen. Det gjer ikkje noko om kjølaren bråka, men det viktigaste er at den skal kjøle bra! Ka skal eg gå får? TT Big Thypoon eller Schyte Ninja plus? 6372651[/snapback] Jeg vet ikke hvem som er best av de to, men siden du ikke bryr deg om støy, så tror jeg at en Asetek Vapochill Micro Extreem vil være et bedre valg enn Schyte Ninja. Men du blir nok fonøyd uansett hvilken av de kjølerene du velger. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 betre enn TT big Thypoon? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 betre enn TT big Thypoon? 6372698[/snapback] Jeg har ikke sett noen tester som sammenligner aller 3 kjølerene, men jeg har en som sammenligner Ninja og Vapo (De bildene jeg viste over). Så jeg vet ikke hvordan TT big Typhoon yter iforhold til de andre, jeg vet bare at det er en veldig bra kjøler (de to andre og er veldig gode). Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 ok, du har vert veldig vennleg mot meg og hjelpt meg, men akkurat nå har eg Zalman 7700-Cu på D 930 som holde 70 grader++ load. Så det viktigaste for meg er at det er ein kjølar som holder CPUen under 60 grader på 4 ghz. Kan du velge ut ein kjølar til meg på shg? Så betiller eg den med AS5 Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 ok, du har vert veldig vennleg mot meg og hjelpt meg, men akkurat nå har eg Zalman 7700-Cu på D 930 som holde 70 grader++ load. Så det viktigaste for meg er at det er ein kjølar som holder CPUen under 60 grader på 4 ghz. Kan du velge ut ein kjølar til meg på shg? Så betiller eg den med AS5 6372749[/snapback] Gå for Big Typhoon. Tror kansje den kjøler litt bedre... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) ok, litt stor vente tid då, men det får berre gå... Edit: trur at eg skal kanskje gå for Schyte på grunn av at den er på lager... Endret 24. juni 2006 av tharshan Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 ok, litt stor vente tid då, men det får berre gå...Edit: trur at eg skal kanskje gå for Schyte på grunn av at den er på lager... 6373145[/snapback] Hvis det bare er den så er på lager, så ville jeg heller kjøpt den. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 schyte og vapochill micro er på lager. ka e best av dei to? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 schyte og vapochill micro er på lager. ka e best av dei to? 6388166[/snapback] Vapochill Extreeme og Vapochill High end kjøler bedre. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 hmm. Nå e eg stor tvil om kva eg skal velge til D 930 som eg skal overklokke... Enten så blir det vapochill heig end eler schyte ninja. Det viser seg at det er liten forskjell mellom extrem en og high end kjølaren. sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå