Gå til innhold

zalman 9500 VS TT big thypoon VS Schyte Ninja plus


tharshan

Anbefalte innlegg

.Ja, som emne tittel seier... ka bør eg velge til min D 930 som eg skal overklokke? Har frå før av ein Zalman 7700-Cu. Men den er ikkje bra nok...

Så ka bør eg velge av disse for at CPUen skal bli kaldast som mulig. Gjer ikkje noko om kjølaren bråka..

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, eg har sett den linken, men varen finst ikkje på shg.no...

Men kan du 2fast4biltema finne ein veeldig god kjølar til CPUen min på shg.no? Eg har 0 peiling når det gjelder kjøling til CPU...

6372468[/snapback]

Jeg ville kjøpt TT Big Typhoon, Schyte ninja eller Asetek Vapochill Micro (Kjøp Low Noise hvis du er veldig opptatt av støynivå).

 

Tror Schyte ninja og Big Typhoon kjøler best, men Asetek veier mye mindre (veier bare 370gram) og er mindre fysisk.

 

Hvis du flytter mye på PCen, bør du ikke kjøpe Schyte ninja eller Big Typhoon. De veier over 800gram.

 

Her er en link som du kan se forkjellene på Asetek vapochill micro og Schyte ninja.Link

Lenke til kommentar
Takk for svar!

Flytter veeldi glite på PCen. Det gjer ikkje noko om kjølaren bråka, men det viktigaste er at den skal kjøle bra!

Ka skal eg gå får? TT Big Thypoon eller Schyte Ninja plus?

6372651[/snapback]

Jeg vet ikke hvem som er best av de to, men siden du ikke bryr deg om støy, så tror jeg at en Asetek Vapochill Micro Extreem vil være et bedre valg enn Schyte Ninja.

 

res_90.png

 

res_120.png

 

res_a64.png

 

Men du blir nok fonøyd uansett hvilken av de kjølerene du velger.

Lenke til kommentar

ok, du har vert veldig vennleg mot meg og hjelpt meg, men akkurat nå har eg Zalman 7700-Cu på D 930 som holde 70 grader++ load. Så det viktigaste for meg er at det er ein kjølar som holder CPUen under 60 grader på 4 ghz.

 

Kan du velge ut ein kjølar til meg på shg? Så betiller eg den med AS5

Lenke til kommentar
ok, du har vert veldig vennleg mot meg og hjelpt meg, men akkurat nå har eg Zalman 7700-Cu på D 930 som holde 70 grader++ load. Så det viktigaste for meg er at det er ein kjølar som holder CPUen under 60 grader på 4 ghz.

 

Kan du velge ut ein kjølar til meg på shg? Så betiller eg den med AS5

6372749[/snapback]

Gå for Big Typhoon. Tror kansje den kjøler litt bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...