Gå til innhold

Billigst mulig bærbar?

kremt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er den absolutt billigste bærbare man kan få kjøpt her til lands, som er fabrikkny?

Tenker på max 4k kroner :hmm:

Finnes det demobrukte bærbare til en rimelig pris?

6366353[/snapback]

De rimligste ligger rett under 5000,- her til lands og du får ikke en fabrikkny pc til 4000,- i Norge "enda"

Jeg tror ikke du får tak i demobrukte heller da det skjelden eller aldri blir tatt ut de billigste til den slags.

Her er et eks på noe av det rimligste du får pr dags dato.

http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO24836&SiteId=no

Lenke til kommentar
Hva er den absolutt billigste bærbare man kan få kjøpt her til lands, som er fabrikkny?

Tenker på max 4k kroner :hmm:

Finnes det demobrukte bærbare til en rimelig pris?

6366353[/snapback]

http://www.whitebox.no/

Her har de en PC til en billig penge. Vet ikke om du bør forvente for mye av service og leveringstid og slikt, men jeg tror ikke du får billigere enn denne.

Komplett har også en Asus til 5200,- som er demovare.

Lenke til kommentar
Stiller meg litt tvilende til Via-CPU :hm:

6367959[/snapback]

Da kan du ihvertfall glemme å få en bærbar særlig under 5000,- når du stiller urealistiske krav så kan du ikke forvente å kunne ha noe særlig å velge mellom. Via cpu er helt ok, den gjør jobben sin helt greit, men ytelsen er dårligere enn tilsvarende amd/intel-løsninger. jeg tror kanskje via-plattformen bruker å være vifteløs, dvs veldig satillegående.

Lenke til kommentar

Dell Inspiron 1300 til 4990,- akkurat nå. Har vært nede i ca. 4500. Merk at prisene er inkludert frakt. Cel M 1.6, 256 MB ram, 40GB 5400 rpm disk, wlan osv. Så godt som lydløs, men dårlig skjerm. Følg med evt kampanjer, om det slår inn flere tilbud samtidig kan denne bli enda gunstigere (money off, dobbelt ram osv).

Lenke til kommentar
Ser at Dell har den billigste modellen til 4990 med frakt ja, men hvordan kan de kreve 500 kroner for frakt? :ohmy:

6369867[/snapback]

Hvor har du det fra at Dell tar 500 kr for frakten? Kan ikke se at de oppgir priser uten frakt.

Fordi de produserer maskinene på bestilling og sender fra storbritannia et sted...

6370410[/snapback]

Irland tror jeg det er ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...