Monkeyboy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg synes filmen var grei nok. Jeg ble litt skuffet, men så er jeg temmelig stor Futurama-fan. Men den var verdt å se og kjøpe. Ellers så var de veldig heldige med timingen når det gjelder release og utdelingen av Nobels fredspris. Aner jeg en konspirasjon? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Likte filmen, var bedre enn The Simpsons Movie i forhold til kvaliteten til serien. Var morsomt med all tidsreisingen. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Filmen kunne neppe vært mer skuffende. Direkte crap hele veien gjennom, det var knapt nok lyspunkter. Hva har skjedd mellom en av tidenes morsomste serier til dette? Jeg tenkte før jeg så filmen at "jaja, den kan jo uansett ikke bli dårligere enn simpsons-filmen", men det var den faktisk med et lite hakk. Nei, dette skal glemmes og så gleder jeg meg heller til nye episoder. Mulige de bare ikke klarer å skrive for filmformatet. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tror du har lidd av litt for høye forventninger, gitt! Det var etter min mening utrolig mye bra gjort i filmen. Når man ser på DVD-en er det sinnsykt mye små detaljer som er morsomme å oppdage og de har i det heletatt gjort en kjempejobb! Etter min mening! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg lo høyt flere ganger i filmen. "THUG LIFE" :!: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Denne filmen fortjener en bump, ny film kommer i mars! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå