Atomics Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Folkens, kan ikke se noe så sjeldent på en nettstream, DVD is on the way, det blir en kveld med kamerater og godis med denne filmen! En stund siden sist nå ja, det skal jeg innrømme. Har ikke digget Futurama aktivt siden jeg la ned websiden jeg og en kamerat drev, er sannelig på tide å kose seg igjen! Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Huff for en skuff, jeg elsker serien men filmen sugde hardt Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Serie=Perfekt Film=Dette er dårlig, like dårlig som the simpsons. Som er ganske bra. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Må si jeg ble skuffet over filmen jeg også. Helt klart at futurama liker seg best i 23 min bolker. Men den hadde jo selvfølgelig sine høydepunkter. Likte begynnelsen best. Når de langa ut mot Fox. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er dere seriøse? Jeg synes filmen var fullstendig herlig! Varmet virkelig godt med nytt Futurama-materiale! Er bare å glede seg til neste økt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Filmen var ikke genial, men bedre enn simpson-filmen. Jeg koste meg villt, jeg i hvertfall... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Merkelig hvor mange som ser filmen før den har kommet ut We thought you'd like to know that we shipped your items, and that thiscompletes your order. Endelig er godsaken på vei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Merkelig hvor mange som ser filmen før den har kommet ut Kan du bevise at vi ikke har vært innvitert på førvisning hos studioet? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Filmen var helt grei den. Men jeg syns at Simpsons filmen var bedre. Den hadde sine øyeblikk. Blir godt når serien starter igjen : D Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Skal se filmen så snart det lar seg gjøre Husker den første latterkrampen jeg fikk i Futurama tv serien. Når Fry finner ut at de få pengene han hadde på konto i år 2000 hadde gjort han millionær på renter i 1000 år, faen så jeg flira av det hehe Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg likte filmen, men det var altfor lite av Brannigan. Han og Kif burde vært mye mer involvert. I serien er det de episodene med Brannigan som er de beste. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Synes filmen var helt akseptabel. Blir konge å se igjen futurama. Men på slutten av filmen så.. revnet jo universet. Trodde det var slutten for Futurama helt til jeg så denne nyheten.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fin fin underholdning filmen Gleder meg til serien begynner igjen Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Serien begynner ikke igjen, det kommer bare flere filmer. EDIT: De blir delt opp i episoder og kommer på comedy channel. -gunfreak har rett Endret 27. november 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 jo filmene blir delt opp og nye sener lagt til og kommer til å vises som 13 episoder på comedy channel Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Geniialt Merkelig forøvrig og lage en drøss filmer , så dele det opp og lage serie Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 De satser vel på å selge mest mulig på DVD først, for å så sende det oppdelt på TV hvor de får reklameinntekter, for å så selger mer på DVD pga de som ser det på TVen, egentlig ingen dårlig ide. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 så filmen i går, langt fra så bra som de beste episodene, men jeg var bare glad for å se nye hendelser med folka jeg er så glad i. ikke en briljant film, men futurama er futurama og må si jeg lo en del i løpet av filmen, noe som er godt gjort da jeg skjeldent ler av filmer Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg følger med på fut, og syns filmen var bra:) Er enig med gun freak.. når man er så vant å se folkene og liker humoren til groening så spiller det lite rolle om jeg ler litt eller ler mega mye Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg synes filmen var søppeldårlig! Begynnelsen var lovende, men når de teite svindlerne kom og bender fikk et virus, ble det bare tull.. Filmen prøver heletiden å være morsom, men etter mitt syn prøver de for hardt og alt blir bare dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå