Megnus Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 seriøst..? man merker vel ikke stort ytelsesfoskjell på denne lille detaljen vel? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Virkelig? Det er merkbart? Lenke til kommentar
Interloop Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg skal betvile sterk at man MERKER! noe forskjell etter å ha fjernet WGA. Jeg personlig er ikke for at microsoft skal sjekke etter lovlig kopi av mitt os hele tiden, men jeg legger jo ikke noe spesielt merke til dette, for å være helt erlig merker jeg det ikke i det hele tatt. Hadde alle bare kunnet brukt lovlig operativ system hadde dette ikke vert noe problem. Så hvorfor ikke bare holde oss til loven Lenke til kommentar
kindings Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Jeg skal betvile sterk at man MERKER! noe forskjell etter å ha fjernet WGA.Jeg personlig er ikke for at microsoft skal sjekke etter lovlig kopi av mitt os hele tiden, men jeg legger jo ikke noe spesielt merke til dette, for å være helt erlig merker jeg det ikke i det hele tatt. Hadde alle bare kunnet brukt lovlig operativ system hadde dette ikke vert noe problem. Så hvorfor ikke bare holde oss til loven 6366523[/snapback] Det mest irriterende med WGA, synes jeg er at omtrent hver eneste gang jeg starter Windows Update, så må jeg laste ned en ny versjon for å få de siste oppdateringene. Det føles utrolig unødvendig. Utover merker jeg ikke noe spes til WGA, tror jeg... Dvs det er sikkert noen får en slik placebo effekt av å få fjernet den Endret 23. juni 2006 av kindings Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (Ellers burde vel det morsomme "knukket" vært byttet ut Jeg stemmer for "knøkki" :-) 6366214[/snapback] Eller knekt? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg skal betvile sterk at man MERKER! noe forskjell etter å ha fjernet WGA.Jeg personlig er ikke for at microsoft skal sjekke etter lovlig kopi av mitt os hele tiden, men jeg legger jo ikke noe spesielt merke til dette, for å være helt erlig merker jeg det ikke i det hele tatt. Hadde alle bare kunnet brukt lovlig operativ system hadde dette ikke vert noe problem. Så hvorfor ikke bare holde oss til loven 6366523[/snapback] mener du at alle som bruker dette bryter loven ? og så fall vilken LOV detta må du utdype litt mer her. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 DA var den dritten fjernet Skal uansett reinstallere snart så har ikke noe si om det skaper problemer Lenke til kommentar
G Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Microsoft inkluderer vel den WGA patchen permanent ved neste Service Pack likevel. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ble kvitt denne WGA tingen for nesten 2 måneder siden tror jeg... Var riktignok bare en fil å erstatte da... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Erm, jeg har Windows XP (lovlig) og opdatert alle SP og kritiske oppdateringer på min PC, men removeWGA programmet sier WGA ikke finnes på min maskin. Ikke at jeg skal klage, for all del, men syns det var litt merkelig. Andre som får samme melding? edit: btw, jeg har ikke aktivt gått inn for å fjerne noen ting WGA greier tidligere edit2: skriver konsekvent WPA for WGA... Endret 23. juni 2006 av JoKr Lenke til kommentar
primula Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Et selskap har knukket Windows Genuine Advantage-programmet, og sluppet et gratis program som blokkerer Microsofts kontakt med PC-en din. Blokkerte dette maset i firewallen jeg for lenge siden, ble så lei dette maset. Og ja jeg har lovlig windows. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Trenger man dette programmet da? Det eneste jeg gjorde var når jeg fikk en "reminder" om nye oppdateringer, sto det "Windows Geniue Advantage" mellom flere oppdateringer å installere. Jeg haka bort denne oppdateringen, vanlgte innstaller. Den spurte meg om jeg ville bli spurt om å legge inn denne oppdateringen senere/neste gang jeg kjørte Windows Update. Svarte nei. Aldri hatt noe problemer med den siden Lenke til kommentar
IsMedSjoko Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Et selskap har knukket Windows Genuine Advantage-programmet, og sluppet et gratis program som blokkerer Microsofts kontakt med PC-en din. Les mer 6365983[/snapback] æ sir "knækt" Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Er det for å fjerne "Du må aktivere innen xx dager" ?? Uansett så finner jeg ikke WGATray.exe fila som det står i den tweak guiden, og RemoweWGA progget funker heller ikke, det står bare " Microsoft WGA Notification Tool is not currently active on your system. " :S Endret 23. juni 2006 av AudiA4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du vil altså framleis ikkje være i stand til å oppdatere Windows om du benytter deg av dette programmet? Det berre hindrar WGA i å kontakte Microsoft til stadighet? Vil advarselen om at du har ulovleg versjon av XP forsvinne? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 tokk en test på oppdatering her nå gikk helt glatt igjenom alt der tokk en titt på tidligere oppdateringer og det virka ikke noen problem og jeg har brukt det programet der for og fjerne skiten Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg skal betvile sterk at man MERKER! noe forskjell etter å ha fjernet WGA.Jeg personlig er ikke for at microsoft skal sjekke etter lovlig kopi av mitt os hele tiden, men jeg legger jo ikke noe spesielt merke til dette, for å være helt erlig merker jeg det ikke i det hele tatt. Hadde alle bare kunnet brukt lovlig operativ system hadde dette ikke vert noe problem. Så hvorfor ikke bare holde oss til loven 6366523[/snapback] Denne mentaliteten er svært farlig. Hvis alle sier "det er ikke så farlig, for jeg merker det ikke unasett" er vi allerede bare få år unna 1984. Folk som ikke har noen grunn til å bli misstenkt bør være garrantert å ikke bli etterforsket. Folk som allerede har blitt verifisert av aktiveringen i windows bør derfor ikke ha noen etterforskning etter seg. HER MÅ VI PASSE OSS! Hvis vi godtar slike ting kommer vi fort inn i et system som overvåker oss hele tiden. Derfor anbefaler jeg alle, som fortsatt bruker windows, å legge inn denne "fixen". Vi må vise at slikt aksepterer vi ikke. Ellers kan jeg minne om at det finnes fine gratis alternativer til windows som opprettholder din rett til privatliv. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har datatilsynet kommentert noe anngående wga ? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jepsi pepsi Turgon, som om jeg skulle sagt det selv, det er livsfarlig å sovne på denne måten. Overvåkning av betalende kunder er ikke noe vi vil ha noe av. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Er det verre enn å la vere å legge det inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå