alvaer Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Arbeidsplassen min bruker exchange / outlook. På den avdelingen der jeg jobber er vi fem stykker som er avhengig av å dele informasjon best mulig. Nå bruker vi public folders for å ha oversikt over eposter, men vi har ingen mulighet til å delegere mail til de enkelte brukere, eller å sjekke hvem som tar seg av hva. I tilleg er det ofte vi trenger å sjekke opp hvordan et prosjekt gikk etter en viss tid. I dag vil den enkelte markere sin kalender for oppfølging. Dette er ikke tilfredstillende da vi vil at alle skal bli påminnet om oppfølgingen ikke bare en person. Er klar over at vi kan dele kalendre, men finnes det en måte for oss å arbeide utifra samme konto, og ikke som i dag der vi jobber i våre personlige mapper og deler informasjonen.? mvh LGA Lenke til kommentar
sth Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Tror ikke Outlook er det du burde basere deg på. Du burde nok gå for ett prosjektstøttesystem. Det finnes mange slike på markedet, sikkert noen open source også. Vi bruker Sharepoint i våre prosjekter og er veldig fornøyd med det produktet Ta en kikk på Microsoft Sharepoint Portal. Lenke til kommentar
roac Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Å anbefale SharePoint Portal Server til 5 brukere faller ikke helt i god jord her, men Windows SharePoint Services derimot. Og i samme slengen kan det nevnes at Public Folders blir fjernet i Exchange 2007, nettopp fordi SharePoint er et mye bedre produkt til arbeidsflyt etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå