Kimelimm Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=2d15eKhOI6I&search=tekken det er så stygt at det ikke er mulig har dere noen dumme så sleng inn Endret 23. juni 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Gratulerer. Du har klart å poste 3 (4) poster feil. Begge filmene dine kunne enten vært i samme post, eller helst i film-klipp tråden. Bildet ditt var det ingenting bra med. Kunne evt. vært i bildetråden. Og gratulerer for å sende meg en barnslig PM rett etter at jeg posta dette. Endret 23. juni 2006 av Stealth- Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Gratulerer.Du har klart å poste 3 (4) poster feil. Begge filmene dine kunne enten vært i samme post, eller helst i film-klipp tråden. Bildet ditt var det ingenting bra med. Kunne evt. vært i bildetråden. Og gratulerer for å sende meg en barnslig PM rett etter at jeg posta dette. 6365805[/snapback] Gratulerer med å ha den posten med mest klaging i Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) sprtba-14-14-14 Endret 25. juni 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er det bare jeg som ikke ser humoren i dette? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Gøy? Nei... Fikk jeg lyst til å spille Tekken? Ja... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er det bare jeg som ikke ser humoren i dette? 6379633[/snapback] Jeg skulle egentlig skjelle ut filmen, men så merket jeg at trådstarter reddet seg selv på en måte ved å kalle det "den dummeste tekken-filmen du kan se". Nei, den var ikke morsom i det hele tatt. En barnesang lagt direkte opp på noen tilfeldig sammenklipte Tekken-klipp Lenke til kommentar
Arang Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hva var humoren? Ikke som i "Det er ikke morsomt," men jeg skjønner ikke hva som skal være morsomt heller. Når det er sagt, så fikk jeg ganske lyst til å spille Tekken. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hvordan får jeg lastet ned Macromedia Flash? Det er ikke noe download greie på den siden! Når man trykker Download kommer man til neste side. Så står det at man må vente litt. Det gjør jeg. Men det skjer ikke noe! Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå