Looke Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja -GPRS: ja -EDGE: ja -Email klient:ja Form: "vanlig" -Vekt:samme støv-sikker" (Ja Skjerm: Farge Skjermen bør være like stor som på Siemens SX1 -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 2000 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: (Hvis du har bestemt deg, eller er anti et eller annet merke så si ifra her). -Kamera: ja -Videokamera: ja -Symbian: ja -Infrarød port:ikke viktig -Blåtann (Bluetooth):ja -Internminne: ikke så viktig, iog med at jeg vil kjøpe minnekort -Minnekort?:ja -MP3: ja -Radio:ja -UMTS:ja -Triband: ja -wLAN: nei - Mulighet for GPS: ikke viktig -Batterilevetid: Ikke så viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Jeg har hatt SX1 i snart 2 år så symbian må bli et must, det er en verden uten grenser. Sånn ellers bruker jeg mobilen til surfing, sms, ringing, og radio Takk Lenke til kommentar
Looke Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Flere telefoner jeg kanskje bør vurdere ? Lenke til kommentar
ct Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg har også hatt SX1 før, har hatt Nokia 6680 nå det siste året. Jeg er ikke i tvil om hva som blir min neste telefon, det er Nokia N73: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...t_paa_n73/25716 Den skal komme i butikkene i neste måned(juli), så hvis du har tid til å vente litt, ville jeg ventet på denne. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Den så sinnsykt bra ut, men vet du prisen ca vil ligge på ? edit 4500 kr Endret 25. juni 2006 av Looke Lenke til kommentar
ct Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ser det er en nettbutikk som tipper 4500,- men jeg tror det skal gå an å få den for +/- 4000,- når den kommer på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå