tigergutten Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Er på jakt etter en alarm som skal monteres opp i boden i gangen... dsv jeg trenger ikke noe ordinær alarm, men kanskje kun et tastatur og gjerne også med innebygget pir detektor i.. noen som sitter på noen gode nettsider med salg av slikt?? Oppsummering; enkel, rimelig, skal kun dekke 1 rom. Endret 23. juni 2006 av tigergutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Disse er nok perfekt for deg Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Se her ja, og jeg som slo fra meg Clas Ohlson. takker Noen andre tips? Tar gjerne i mot flere... kunne godt tenkt meg noe som ikke var avhengig av batterier (ser ut som om sirenen er mulig å koble til 230V) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Kjøp en 9V batterieliminator på Clash Ohlson og, så slipper du batterier Koster nok ikke rare greiene. Endret 23. juni 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Se her ja, og jeg som slo fra meg Clas Ohlson. takkerNoen andre tips? Tar gjerne i mot flere... kunne godt tenkt meg noe som ikke var avhengig av batterier (ser ut som om sirenen er mulig å koble til 230V) 6366309[/snapback] Med sirenen følger det med batterieliminator som skal brukes til å drive sentralen. Du trenger altså bare en til sentralen. Den deler ut strømmen til sirene Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 ARG! Skulle "bare" pusse opp stua og diverse før jeg bygget bod..tok lengre tid en planlagt.. og når jeg for 2 uker siden skulle kjøpe alarmen, så var den selvsagt fjernet fra lista til CO. Så nå leter jeg etter en ny alarm, ikke fra Clas Ohlson Tips anyone...? (billig alarm, for kun en bod/lite rom, helst tilkoblet strøm... må da finnes flere slike på markedet, eventuelt båt butikker o.l.) Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 ingen så har noen tips? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mulig du finner noe her Her ja Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Takker for tips even, har allerede sjekket ut den siden.... desverre ikke noe brukende der.. Noen andre som har noen sider, linker, tips? Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hmmm... hva med no IR i taket eller no, også koble det til en sentral også sirene eller ringeklokke.... på elfa.se/no er det masse kos (se under Säkerhet/Övervakning) Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Den var det masse bra på! Glimrende..tusen takk. Priser og alt, bare synn at de ikke hadde noe bra utvalg på små-alarmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå