Xanitra Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Folk kjører som svin i nabolaget vårt. Gjerne kommer det opp i 160 km i timen. Værst er det med motorsyklene. Strøket vi bor på har en rett strekning på en halv kilometer. Så da er det gjerne skøy å teste motoren. Villmanns kjøringen skjer ikke før på kvelds tid, men da starter det, å det er virkelig ille av og til. Vi har leilighet rett ved siden av hoved veien, å på denne lille småveien på et småsted utenfor Trondheim er det en god del støy fra denne aktiviteten så en får jo ikke sove heller. Så hvor klager jeg på dette? Hvem ringer jeg`? Fartsdumper hadde jo vært et must for eksempel. edit: skrivefeil... snart helg Endret 23. juni 2006 av Xanitra Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Politiet. Be de om å komme med en sivil politibil og stå langs veistrekningen. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Funker ikke det så lager du en sak i den lokale avisen. Det får ofte fart på de som har makt til å gjøre noe med saken Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Funker ikke det så lager du en sak i den lokale avisen. Det får ofte fart på de som har makt til å gjøre noe med saken 6365668[/snapback] Du mener vel at det får lokale politikere til å se sin sjanse til å bykse inn i rampelyset som "Hero of the day" "DON'T WORRY PEOPLE OF TRONDHEIM, IM FROM FRP AND I'M HERE TO SAVE YOUR NIGHTS OF SLEEP" Endret 23. juni 2006 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Spikermatter Jeg har flere gode forslag hvis du trenger noen... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 En liten kuriositet; hvor er det snakk om? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) En liten kuriositet; hvor er det snakk om? 6365793[/snapback] Kattem i Trondheim. Rett ved siden av Heimdal. Endret 23. juni 2006 av Xanitra Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ville nok tatt en telefon til politiet og hørt hva de sier og anbefaller. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ta kontakt med veivesenet ? Dersom de er like trigger-happy med fartsdumper i Trondheim som i Oslo, er dine problemer snart løst. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 En liten kuriositet; hvor er det snakk om? 6365793[/snapback] Kattem i Trondheim. Rett ved siden av Heimdal. 6365896[/snapback] Synd jeg ikke bor i Trondheim Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 har snakket med politiet.. De var LITE villig til å hjelpe. Så lenge jeg ikke hadde registrerings nummer på bil, på konkrete farts fortredere var det lite de kunne gjøre. Det eneste jeg kunne gjøre var å skrive et brev til politiet ang. min sak, med x antall underskrifter fra de som plages av dette. Så hvis det x antall underskrifter var innfridd, (hvor x er i dette tilfellet ukjent siden han ikke ville komme med sensitive politi opplysninger) skulle politiet "se" på saken. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Hvis dette er et regelmessig problem, og kanskje også til noen faste tidspunkter kan du jo prøve å få en patruliebil til å stå på veistrekningen et lite tidsrom om de ikke har andre utrykkninger å ta seg av. Jeg ser ikke akurat problemet med å sende ut folk der sjansen for foreseelser eller i dette tilfeller sjanse for store overskredelser av fartsgransen tar sted, men så er det byråkratiet da... Kan jo snakke med noen familiemedlemmer om de har kjennskap til noen polititjenestemenn som kan kalle inn en liten vennetjeneste. Det kan kanskje få deg utenom papirmølla. Endret 23. juni 2006 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ta bildet av bilene da! I og med at de kjører regelmessig forbi dere, kan ikke det være så vanskelig. Send inn nummeret og se hva de gjør. De skader IKKE å prøve. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Sett opp en fake foto-boks.... Vi har en (ekte) utenfor huset, og hele dagen og natta lang hører vi kraftige nedbremsinger, særlig fra vogntog... Ikke særlig digg det heller da... Edit : Feil her, denne fotoboksen er ekte..... Endret 23. juni 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Sett opp en fake foto-boks.... Vi har en utenfor huset, og hele dagen og natta lang hører vi kraftige nedbremsinger, særlig fra vogntog... Ikke særlig digg det heller da... 6366933[/snapback] serriøst? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Sett opp en fake foto-boks.... Vi har en utenfor huset, og hele dagen og natta lang hører vi kraftige nedbremsinger, særlig fra vogntog... Ikke særlig digg det heller da... 6366933[/snapback] Hvor får man tak i det da? Biltema? Eller er det en fotoboks uten kamera? Endret 23. juni 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
blla Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 råkjørende motorsykler? null problem. Strø klinkekuler i svingene, eller spenn et tau over veien i ansiktshøyde på motorsyklisten. garantert suksess Hørte noen i USA hadde gjort noe slikt, de fikkk bare 20 års fengsel eller noe slikt Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kjøp et blålys, og koble det til bilen din. Sett den så halvveis gjemt i en oppkjørsel. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Sorry, liten feil der.... Jeg har ikke en falsk foto-boks, men en ekte en... Sikkert uten kamera, men fortsatt en lovlig boks... Men det er sikkert mulig å lage en kopi ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå