Jon_ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Valget står mellom en dv5158 til 8995 på siba og en dv5171 til 8995 på lefdal. Ganske like, forskjellen jeg har funnet er at 5171 har ett hakk raskere Turion prosessor, mens 5158 har bluetooth og 802.11a i tillegg til b og g og muligens at 5158 kan spille dvder og musikk uten å starte windows? Nå er ikke 5158 sine fordeler noe jeg bryr meg særlig om, så det blir vel kanskje heller en 5171. Men før jeg kjøper, kan noen støtte meg i avgjørelsen om å kjøpe en HP pavillion dv5171 til 9000 kr? Eller bør jeg undersøke mer først? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kan du ikke skrive litt om hva du skal bruke maskinen til da? Må det være HP maskin? Jeg personlig syntes det er bedre maskiner å få kjøpt til denne prisen... Spiller du? Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg spiller aldri på pc, så noe spill-maskin er ikke aktuelt. Jeg er heller ikke ute etter maks ytelse for pengene, men mer sikkerhet på kvalitet osv. Sånn sett har jeg hørt at HP er bra, derfor HP. Bruken blir vel mest "kontorarbeid" med word, excel, internett, men kanskje også se en film eller noe sånt. Man kan si at da kan jeg nøye meg med en kjiping-bærbar til 5000, men jeg vil ha litt guff på den så jeg ikke ender opp med en sirupsmaskin. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Vel da hadde jeg bare valgt den som ga meg personlig mest. Jeg hadde heller spart et par tusen og kjøpt denne som er vel så bra... http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=17887&cid=5415 Endret 23. juni 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Takk for tipset, men etter det som har skjedd med Acer'ene blant folk på jobben her pluss elendig support, skal jeg holde meg langt unna Acer-maskiner. Mulig det ikke er et generelt problem, men når folk her kan bli så frustrert av jobb-pcene sine (som ikke er deres egne) så vil ikke jeg ta sjansen på å eie en av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå