Exiqui Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hva gjør jeg feil da jeg får denne meldingen ? Fatal error: Cannot redeclare resynchronizeautoarchive() (previously declared in /var/www/hotserv.dk/users/.../123design/cn/inc/functions.inc.php:104) in /var/www/hotserv.dk/users/.../123design/gu/inc/functions.inc.php on line 154 Kan det ha noe med at jeg bruker? : include("cn/show.php"); og include("gu/show.php"); Hvordan kan jeg få fikset dette ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Fint og langt funksjonsnavn Problemet er nok at begge de filene prøver å opprette en funksjon kalt resynchronizeautoarchive(), noe som ikke går siden begge filene blir inkludert i en. Det du da kan gjøre er å kommentere vekk funksjonen i en av dem (gitt at funksjonene er like), hvis ikke må du endre navnet på en av dem. Lenke til kommentar
Exiqui Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Hvordan kan jeg include begge filene da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvordan kan jeg include begge filene da ? 6367317[/snapback] Jeg sa jo det, dersom funksjonene er identiske (noe sier meg at de er det ut i fra funksjonsnavnet) kan du kommentere bort funksjonen fra den ene av filene. Dermed vil funksjonen settes en gang. Hvis funksjonene er ulike må du gi et nytt navn til en av dem og så endre navnet på alle deler som bruker den funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå