Shaper^ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Så den traileren til Fast & Furious 3:Tokyo drift på filmweb.no og hørte en råkul sang som jeg tenkte at jeg bare måtte få tak i! Liksom, når sangen blir spillt så stopper plutselig all lyd i traileren på en måte, og alt blir slowa ner, og så sier en fyr "It's Allmost over now, allmost over now!" også hører du turtall på biler og ser noen komme slidende forbi.. (i traileren da ikke i sangen) Har kjøpt filmmusikken men fannt ikke den sangen på hele plata :\ Hadde vært veldig greit om noen kunne svare meg på hva den Sangen heter, så jeg kunne visst hva jeg skulle spørr om i platebutikken Takker for raske svar (forhåpentligvis ) Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Fannt veldig ut av det ;D hehe Sangen heter The Neptunes - Allmost over now (remix) Og anbefales for folk som liker musikk med fart i ! ;D hehe Anbefaler Fast&Furious:Tokyo Drift for alle som liker bil film og Så den i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå