Gå til innhold

Nintendo 64 fyller ti år i dag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:love:

 

Ah den gode gamle N64. Hvor mange timer med Ocarina of Time, Banjo Kazooie, Mario 64 og Mario kart 64 har jeg har fremfor den maskinen aner jeg ikke. Kanskje fordi jeg fremdeles fyller på med timer fremfor N64 maskinen.

 

Måtte den level lenge. Hurra hurra hurra :fun:

Lenke til kommentar

=)

 

Aldri hatt det så mye gøy med en konsoll som med N64. Ocarina, Majora's Mask, Goldeneye, Super Mario 64, Perfect Dark, Mario Kart, DK64, Banjo Kazooie, Lylat Wars, Mario Tennis, Conker's Bad Fur Day etc~ Litt rart å tenke på at så å si alle av de gode spillene til N64 er lagd av enten Nintendo eller Rare. Stor prestasjon av de to å lage så ekstremt mange gode spill på et så kort tidsrom egentlig.

Lenke til kommentar

Gratulerer, N64! Du var helten min når jeg var 5! :D <3

 

Samme som dere andre her. Super Mario 64, og begge Zelda spillene <3 Runner de en gang i blant hvis det er lite å gjøre :p

 

Husker den ene bossen på Ocarina of time... Inni magen på den hvalen, pappa måtte alltid ta den for meg, drit skummel jo! :blush:

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye Nintendo!

 

Nintendo 64 må ha vært tidenes beste konsoll. Alle mine minner fra Super Mario 64, LoZ: OOT og Mario Kart 64 var noen av mine yndlingsspill til denne svært så fine konsollen. Husker at jeg var dritredd for de dungeons-ene i LoZ. Måtte alltid få broderen til å være med å spille eller se på. :blush:

 

Det var et evig vakkert spill som jeg den dag idag kan regne som det beste spill jeg har spillt. Det er ikke for ingenting at jeg sitter og spiller Zelda's Lullaby, Kakariko Village og The Windmill sangene på piano. Jeg liker spesielt ending credits som er helt nydelig.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...