Gå til innhold

HP Compaq nx9420, noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en laptop, når det gjelder pris er jeg vel fleksibel, 14000 - 22000.. Litt stort sprang, men betaler det som er nødvendig..

Ting jeg skal ha er Intel Core Duo, 2048 mb ram (kan også gå med 1024), 80-120GB, og et grafikkort som er duganes.. For øyeblikket gamer jeg BF2 og wow, men skal såklart spille Age of Conan når det kommer, skal ikke nødvendigvis kjøre maks grafikk på laptopen, for det har jeg en workstation til. Men spill skal flyte nogenlunde greit på medium instillinger.. En annen viktig ting er battertid, skal gå på skole og bruke den der, og da er 2 timer altfor lite.

Har sett på XPS M1710 og en del andre deilige laptoper, men batteritiden ligger på 2 \ 2.5 timer, og det blir smått.

Har derfor kommet frem til HP Compaq 9420

Syns dette virker som en meget ok laptop, og kan lett utvide batteritiden med de "external" greiene, som høres bra ut.

Noen innvendinger på denne? Skal ikke kjøpe laptop før i slutten av juli \ starten av august, så om det kommer noen andre laptoper i nær fremtid, så rop ut.

er også litt skeptisk til den HP'en der, ettersom jeg ikke finner den i noen nettbutikker, kun et lite utvalg, ikke ser noe diskusjon rundt den på forum osv..

Noen grunn til dette?

Endret av Snoft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oh, se der ja! Endelig en liten review! Skulle gjerne hatt litt mer lesestoff om den tho, men absolutt bra den der!

6374855[/snapback]

nx9420 er en knallbra bærbar. Har hatt min i en drøy uke nå. Kjører Windows Vista med all grafikk uten problemer. Dette er uten tvil den beste bærbare jeg har hatt. Kunne gjerne hatt en DVI utgang, men det er meget sjelden jeg evt. hadde hatt bruk for det. Ser heller ikke at den har SPDIF output.

Ellers så er vel neste generasjon Core 2 Duo maskinene kanskje ikke så langt unna...

Lenke til kommentar

T2: Høres bra ut..

Litt lite oppdatert på HW i det siste, hva er så forskjellen på Core Duo og Core 2 Duo ?

og har du evnt url til noen laptoper med specs som kommer med Core 2 Duo \ lanseringstid ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...