Gå til innhold

Godt videoredigeringsprogram for nybegynner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les her. Om Windows Movie Maker ikkje er godt nok, kan Magix Movie Edit Pro eller Adobe Premiere Elements vere fine. Har du endå høgare krav, sjå på Avid Liquid, Adobe Premiere Pro, Sony Vegas eller Avid Xpress Pro.

Edit: Som nybyrjar vil truleg eit av dei tre fyrste vere bra nok for deg. Movie Maker er inkludert i XP, du kan laste ned demoar av dei to andre frå heimesidene deira. Linkar og prisar finn du i tråden eg linka til.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Studio 9 er et veldig godt og brukervennlig program. Etter bare noen timer, så går redigeringen mye fortere.

vet ikke om studio 9 (tror det er pinnacl)er en forgjenger av studio 10, men jeg er veldig godt fornøyd med studio 9

Lenke til kommentar

Pinnacle Studio 9 er forgjengaren til Studio 10 ja. Selskapet har forresten vorte kjøpt opp av Avid i mellomtida, utan at det er so viktig.

Fordelen med Studio er at det er svært enkelt og brukarvenleg, samtidig som det har litt mogelegheiter, ulempa er at mange opplever det som ustabilt, og har mykje problem med det. Seier ikkje at andre program aldri krasjer, men Studio-serien er kjend for dette.

Lenke til kommentar

Eg var ikkje nøgd med Pinnacle Studio 10, veldig ustabilt, kræsja ein del. Brukarvennligheten var veldig bra, men hadde eg hatt behov for eit avansert program til større prosjekt ville eg nok valgt eit program der du hadde fleire funksjonar og valg.

Lenke til kommentar

Jeg har selv Studio 9 og er kjempe fornøyd med det.

Har aldri opplevd det som ustabilt.

Meget lett og forstå for en nybegynner. Hvis du vill ha litt avanserte funksjoner også kan du jo kjøpe Plus versionen. Den eneste forskjelden på disse at det er litt flere muligheter nå det gjelder innstillinger.

Lenke til kommentar
Høyrdes usannsynleg ut. Premiere (Pro) hadde vel på den tida ikkje noko gode mogelegheiter for redigering av film (snakkar film, ikkje video), og det er uansett ikkje eit mykje brukt verktøy i Hollywood. Ulike system frå Avid og Final Cut Pro er dei mest brukte trur eg.

6370974[/snapback]

de brukte det bare i to eller tre scener for å fixe opp noen scener etter at de egentlig hadde sett seg ferdige med redigeringen av filmen.

Lenke til kommentar

Ikkje for å vere overdrive kritisk, men har du ei kjelde på det? Premiere var vel på det tidspunktet rundt versjon 5.x, og hadde ikkje noko støtte for HD i det heile. Eg klarer ikkje sjå kvifor dei skulle gjort det, når dei truleg satt på hardware-baserte Avid-system eller noko (berre gjetting frå mi side akkurat det, men poenget er det same).

Lenke til kommentar
Ikkje for å vere overdrive kritisk, men har du ei kjelde på det? Premiere var vel på det tidspunktet rundt versjon 5.x, og hadde ikkje noko støtte for HD i det heile. Eg klarer ikkje sjå kvifor dei skulle gjort det, når dei truleg satt på hardware-baserte Avid-system eller noko (berre gjetting frå mi side akkurat det, men poenget er det same).

6371113[/snapback]

såvidt jeg husker så sa de det i en av dokumentarene som fulgte med filmen. kan se om jeg finner noe link..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...