FuzzFuet Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Hei Har et problem med GTA:SA Når jeg spiller snurrer kameraet konstant rundt slik at jeg ikke kan gå eller gjøre noenting. Har prøvd re-innstall, men uten hell. Noen som har noen forslag til å fikset det? Edit: Patcha til 1.01 den konstante snurringa forsvant men når jeg sitter i en bil eller sikter, snurrer det enda Ingen som kjenner til problemet? Begynner og bli lei nå Endret 23. juni 2006 av LockNess Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har du joystick med egen throttelstikke eller hjul, prøv å sette denne til midtstilling... Har også problem med snurring når jeg står stille hvis ikke throttelstikka står i midtstilling Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Jepp, har en joystick en Saitek Cyborg evo. Husker at jeg var å stilte på controllene til "joypad" før dette skjedde :!: Satte på GTA:SA og fikla litt med joysticken og det var den som var synderen. Så nå funker det som gull. Takker for hjelpen Endret 23. juni 2006 av LockNess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå