Unlimited Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei, Jeg har prøvd å formatere min pc med de tre cd'ene jeg fikk sammen med min bærbar pc. Men mislykker halvveis. Etter at alt blir formatert starter pc'n seg på nytt og deretter får jeg den siden hvor man velger forskjellige oppstarts alternativer. Jeg får ikke fortsette! Har prøvd å formatere den omigjen, men det var til ingen nyte! Hva er feil? Hvordan kan jeg slette alle de filene som er på harddisken? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvordan kan jeg slette alle de filene som er på harddisken? 6364723[/snapback] hvis du vil prøve og bare slette uten og legge inn OS kan du jo sette hadiskene inn i en anne pc og formatere den derfra.. det du sliter med og legge inn OS har jeg desverre ingen tips på.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! Startet du opp fra innstallasjons-cden? (Windows-cd?) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ok, jeg kan gjette meg til hva du har problemer med. Du setter i Windows-install CD og booter fra den, formaterer og begynner å installere. Deretter restartes datamaskinen din midt under installasjonen og du får valg i oppstart om du vil starte opp fra CD. Gjør du dette så starter du helt pånytt igjen. Når datamaskinen din restartes skal du bare la den starte opp fra harddisk. Det er sånn vanlig feil mange gjør. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Problemet er: Pc'n kræsjer hvergang jeg formaterer den! Jeg har fått 3cd'er sammen med den! etter at jeg setter inn alle de tre og prosessen fullføres restarter pc'n og deretter kommer jeg ikke lenger enn hvor man velger innlogging modus (ved hjelp av f8). PS! jeg har en bærbar pc! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hadde samme problemet.. Var den ene minnebrikka som gikk defekt! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kan dy utdype hvor du formatérer fra? Bootet du pcen med Windows-cden? Du kan kjøre diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Test minne og harddisk. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå