ZenCo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Det står når jeg ligger fila innpå: "Cannot copy [ .no ] clan-movie: The disk is write-protected. Remove the write-protection or use another disk" Hvordan gjør jeg det? rendera filmen i vegas... Har du noe med render-innstillingene å gjøre da? Endret 22. juni 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvilken minnepen har du? Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det tror jeg ikke. Har samme problemet med denne: Kingston Datatraveler II+ Migo 512MB. Får heller ikke formatert denne. Får samme beskjeden som du! Uansett hvilken type fil jeg prøver å legge inn...... Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Prøvd og sjekke om det er en fysisk sperre på minnebrikka? Er et par brikker det er dette på. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Prøvd og sjekke om det er en fysisk sperre på minnebrikka? Er et par brikker det er dette på. 6365315[/snapback] Det var det! Takk skal du ha! Den var jaggu ikke lett å se heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå