henrikm Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei! Har bygd meg mediacenter pc, og tenkte selvfølgelig på at den måtte være relativt stillegående og valgte komponenter ut fra dette. Men jeg var selvfølgelig så smart at jeg tenkte at å spare noen kroner på å bruke boxed vifta istedet for å kjøpe ei skikkelig vifte (les kjøler), den kunne vel umulig bråke SÅ mye?? Vel, joda, nå sitter jeg der med skjegget i postkassa. Det jeg er ute etter er forslag på en stillegående cpu kjøler, trenger ikke kjøle noe voldsomt mer enn boxed vifta, men lydnivå er altså førstepri her. OG, finnes det noe brukbart uten at jeg må ut med hovedkortet hadde dette vært det beste! Forslag tas imot med åpne armer Henrik Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Arctic Cooling Silencer Ultra 64 TC Lenke til kommentar
henrikm Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Glemte jo å nevne at det er socket 939 det er snakk om her. Men ettersom jeg skjønte så passer Silencer Ultra 64 til denne også, så jeg bestiller en nå for å prøve. Kom gjerne med flere forslag. Henrik Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Drit i TC utgaven, bruk speedfan. Har denne selv og den erstille, men den er ikke lengre i prod. tror jeg; alpine har tatt over http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=93&disc= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå