muv Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 ...jeg vil ha mest mulig nøyaktig måling. holder det å feste den på baksiden, eller skal jeg ta av kjøleribba å feste den helt inntil gpu? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Skulle tro det ble mest nøyaktig om du festet den så nære gpu som mulig ja. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Nå vet ikke jeg størrelsen på denne måleren, men vil ikke den hindre (til en viss grad) at varmen fra GPU går over til heatsink? Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hvis måleren ligger oppå GPU: Ja! da vil den svekke kjølingen veldig, ikke gjør dette Hvis måleren ligger inntil GPU: Den vil ikke svekke kjølingen og dette er den måten du får mest nøyaktig resultat på. Gjør det slik. Og om du tar av kjøleren kan det være lurt å tørke av gammel kjølepasta (rens helst både kjøler og GPU med isopropanol) og smøre på ny kjølepasta av god kvalitet, Eks. Artic Silver 3. Dette er ikke helt nødvendig men det vil få temperaturen ned noen grader. Lykke til :smile: [ Denne Melding var redigert av: Lone*Desert-Fish på 2002-10-13 15:22 ] Lenke til kommentar
muv Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 ok, takk for svar! men hvis jeg tar av kjøleren, går garantien på kortet ut da? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg er ganske sikker på at garantien bortfaller ved inngrep (tukling/modifisering) i produkter. Spør webshopen du handlet med hvis du vil være helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå