WitNo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Forsøker å dele "Mine Dokumenter" på hjemmenettverket slik at jeg kan synkronisere mot laptop. Har angitt deling til "Alle" men jeg får ikke tilgang fra laptopen. Får tilgang til "Delte dokumenter". "Mine dokumenter" er lagt på D: mens "Delte dokumenter" ligger på C: Vet ikke om det har noe å si. Brker en linksys router som den stasjonære er koblet til via kabel. Den bærbare er tilkoblet trådløst. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! Forsøk med annet navn på mappen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Er vel flere måter du kan løse dette på, men tror disse 2 er best: 1. Lag en ny mappe som du kopierer over alt inneholdet fra, deretter skal du kunne dele denne. 2. Lag en "koffert", dette er en spesiell type mappe som skal fungere for og kunen synkronisere mellom laptop og stasjonær, du må riktig nok kopiere over alt innholdet fra "Mine Dokumenter" første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå