Edmund Blackadder Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Etter 1 års aktivt bruk, så har det skjedd noe merkelig med MP3spilleren min. Hvis jeg slår den på, da kan jeg høre på musikk lenge hvis jeg ikke skifter sang manuelt. Dvs at den kan spille en sang og så automatisk begynne på neste. Men hvis jeg begynner å "surfe" litt rundt på forskjellige sanger selv, da slår den seg plutselig av. På fullt batteri. Avogtil får jeg navigert litt, men tilslutt slås den av, og dette er ikke til å holde ut. Noe som jeg kan gjøre eller bør jeg snakke med produsent? Hvor lang garanti har egentlig den type MP3 Spilleren egentlig? Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Garanti vet jeg ikke, men 2 års reklamasjonsrett har du nok. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Fant ut at jeg hadde 1 år garanti. Glemte reklamasjonsretten så jeg trodde jeg var "screwed" (fant ikke noe bedre ord). Må man ha kvittering for å reklamere? Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Du bør kunne sannsynliggjøre/bevise at du har kjøpt den da du kjøpte den. Ved webshop er det oftest bare å logge inn på brukerkontoen din der. Er den kjøpt i butikk og du mangler kvittring kan du ta med bankutskrift for den aktuelle måneden hvis du betalte med kort. Edit: hvis det er et produkt som kom på markedet for under 2 år siden skal importør uansett ta reklamasjonssaken (har jeg hørt). Endret 22. juni 2006 av Ingebrigt Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Er så lenge siden at jeg ikke husker så langt tilbake.. Men mener at jeg betalte med kort. Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Er så lenge siden at jeg ikke husker så langt tilbake.. Men mener at jeg betalte med kort. 6364366[/snapback] Da sjekker du på nettbanken, hvis du ikke er flink og tar vare på kontoutskrifter. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Tror kanskje jeg kan ha kvitteringen et sted uansett. Da kontakter jeg bare firmaet jeg kjøpte den hos og ikke Creative ..? (Kanskje et dumt spm) Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ta det med selger i første omgang. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du kan jo, før du sender den inn, forsøke å oppdatere firmware på den. Jeg husker ikke om det er mulig på MuVoer, men jeg tror jeg oppgraderte min gamle NX en gang. Forøvrig er Creative temmelig trege på retur, ettersom det skal sendes til et sted i Norge, og deretter til varelageret i Irland, for å så sendes tilbake til deg. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Og det virket! Takk så mye kjehaako! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå