Gå til innhold

Problem med ett år-gammel Creative MuVo V200


Anbefalte innlegg

Etter 1 års aktivt bruk, så har det skjedd noe merkelig med MP3spilleren min.

Hvis jeg slår den på, da kan jeg høre på musikk lenge hvis jeg ikke skifter sang manuelt. Dvs at den kan spille en sang og så automatisk begynne på neste. Men hvis jeg begynner å "surfe" litt rundt på forskjellige sanger selv, da slår den seg plutselig av. På fullt batteri. Avogtil får jeg navigert litt, men tilslutt slås den av, og dette er ikke til å holde ut.

 

Noe som jeg kan gjøre eller bør jeg snakke med produsent? Hvor lang garanti har egentlig den type MP3 Spilleren egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør kunne sannsynliggjøre/bevise at du har kjøpt den da du kjøpte den.

Ved webshop er det oftest bare å logge inn på brukerkontoen din der.

Er den kjøpt i butikk og du mangler kvittring kan du ta med bankutskrift for den aktuelle måneden hvis du betalte med kort.

 

Edit: hvis det er et produkt som kom på markedet for under 2 år siden skal importør uansett ta reklamasjonssaken (har jeg hørt).

Endret av Ingebrigt
Lenke til kommentar

Du kan jo, før du sender den inn, forsøke å oppdatere firmware på den.

Jeg husker ikke om det er mulig på MuVoer, men jeg tror jeg oppgraderte min gamle NX en gang.

 

Forøvrig er Creative temmelig trege på retur, ettersom det skal sendes til et sted i Norge, og deretter til varelageret i Irland, for å så sendes tilbake til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...