Gå til innhold

Nytt kamera, hvilket?

Anbefalte innlegg

Har hatt et Canon Powershot A80 i snart 3 år nå.

Har vært kjempefornøyd fram til det i går kom fra E18 på skjermen og ikke virker.

Vil ha et nytt kamera, til rundt 3000,-

Noen råd? :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale Canon PowerShot S3 IS. Har det selv og er meget fornøyd! Dessuten har du mest sannsynlig blitt vant med Canonkameraer siden du har hatt et selv i 3 år.

Prisen på Canon PowerShot S3 IS er i skrivende stund kr 3281,- på directbuy.no.

Edit: Prisen er egentlig kr 4124,- da produktguiden som akam.no bruker plutselig ser ut til å oppgi priser uten mva.

Noen vil kanskje mistenke meg for å være overdrevent subjektiv siden jeg har kameraet selv, så for sikkerhets skyld legger jeg ved link til DPReview sin test av Canon PowerShot S3 IS, hvor du finner utfyllende informasjon om kameraet.

Endret av Gerske
Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale Canon PowerShot S3 IS. Har det selv og er meget fornøyd! Dessuten har du mest sannsynlig blitt vant med Canonkameraer siden du har hatt et selv i 3 år.

Noen vil kanskje mistenke meg for å være overdrevent subjektiv siden jeg har kameraet selv, så for sikkerhets skyld legger jeg ved link til DPReview sin test av Canon PowerShot S3 IS, hvor du finner utfyllende informasjon om kameraet.

6364570[/snapback]

Det så jo veldig fint ut da :love:

Men hvis jeg skulle hatt ett litt mindre, hadde dettevært greit?

Lenke til kommentar

6364570[/snapback]

Prisen som er oppgitt på S3 IS hos directbuy.no. er uten moms. Har lagt merke til at den siste tiden så viser prisguiden ofte pris uten moms.

Lenke til kommentar
Prisen som er oppgitt på S3 IS hos directbuy.no. er uten moms. Har lagt merke til at den siste tiden så viser prisguiden ofte pris uten moms.

6367689[/snapback]

Hehe... takk for den du! Tenkte faktisk å kommentere i mitt forrige innlegg at prisene hadde blitt mistenkelig lave på mistenkelig kort tid, men jeg lot det bli med tanken. Du har helt rett i at prisene akkurat nå oppgis uten merverdiavgift, noe jeg ikke helt skjønner da de før har blitt oppgitt med merverdiavgift. Spesielt merkelig er det at når man scroller til bunnen av prisoversikten står følgende å lese:

"Copyright 2006 Akam.no

Priser inkl. mva. Om vår prisguide" etc.

Det så jo veldig fint ut da :love:

Men hvis jeg skulle hatt ett litt mindre, hadde dettevært greit?

6367383[/snapback]

Siden produktguiden plutselig har begynt å oppgi priser uten mva blir nok Ixus 800 IS utenfor din prisgrense. Et annet Ixuskamera som befinner seg rundt kr 3000,- er Canon Digital Ixus 65. DPReviews kameraspesifikasjon har også en del brukererfaringer om dette kameraet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...