WheelMan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 "Ikke put erter i nasen", sa mamma til ungene da hun gikk til butikken. Det hadde vi aldri prøvd før, så det gjorde vi JonF. Kamerat av meg fikk samme meldinga, men han fulgte faktisk det mora sa.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Istede putta han en klinkekule oppi Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er bedere å pisse med ræva enn å drite med kuken Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 En god latter forlenger livet, sa kjerringa og lo seg ihjel :!: Lenke til kommentar
rstone Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Det er bedre å tisse på krabba en krabba på tissen Endret 9. mai 2008 av rstone Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 -Synnatte kom an peder frå når gardsbruke for på huk og skakke ned långemarka for å hente vatn... -Språk er en smal sak sa mannen og kasta honden på katten. Heh.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Eg hugleikar deg med heile blodpumpa mi, kom la oss trynsleike Som til bokmål blir dette: Jeg elsker deg av hele mitt hjerte, kom la oss kysse.... Endret 12. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 En finger i nesa er ihvertfall bedre en ingen nese og ha den i Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 "Nå skal det bli andre boller," sa bakeren og bæsja i ovnen ;> Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 "Ductape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the world together!" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 'The universe together' er vel mer korrekt? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Anti-homo ordtak: ingen snabel der det kommer kabel. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Gutter er som golfballer, de hopper fra hull til hull Eg hugleikar deg med heile blodpumpa mi, kom la oss trynsleike Som til bokmål blir dette: Jeg elsker deg av hele mitt hjerte, kom la oss kysse.... Let meg berre ta ut Hugleiken på staur eg har i munholet mitt fyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå