SurfingElite Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hva er Error Safe? Det lastet seg automatisk ned på dataen min. Det står at det er 11 tusen systemfeil. Noe jeg vet jeg ikke har. Er dette virus Eller et godkjent antivitus program? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det er bare bull.. men det hadde vært greit å fått det bort... noen som vet hvordan? Mine to brødre har denne dritten på pc'ne sine... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det er spyware/ad-ware så vil nok anbefale å bli kvitt det ja.. Finner måter å gjøre det gjennom Google.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jada, det kan fjernes med SpyBot så vidt jeg vet. Dersom det ikke virker kan du prøve Ad-Aware. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Den beste spyware fjerneren er Spy Sweeper. Den er dessverre ikke gratis, men du kan bruke den i 30dager. Har nå brukt den i 2år + at eg har kjøpt 2år til. Den er heller ikke rask, men det gjør ikke noe. Den er meget bra. If you use Ad-Aware or SpyBot you will be surprised just how more effectively SpySweeper detects and protects your PC from Adware, Spyware, Trojans and other malicious products. That's why it yet again won the prized "Editor's Choice" award from PC Magazine. "Webroot's Spy Sweeper 4.5 is the most powerful antispyware tool we've seen yet". - PC Magazine, October 31, 2005. Try the free evaluation copy and see for yourself, you may be surprised what it finds on your PC. http://www.webroot.com/consumer/products/spysweeper?rc=1132 Hentet fra denne siden: http://www.techsupportalert.com/best_46_free_utilities.htm Lenke til kommentar
berxter Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Spysweeper skulle ta Errorsafe, men den har ikke lurt seg inn i maskina på egen hånd... Legg ut en HijackThislogg (finnes hos f eks merijn.org). Bernt K Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Er det ingen programmer som kan fjerne error safe som samtidig er gratis? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Last ned hijackthis og post en log. Link til hijackthis finner du i signaturen min min. Hijackthis er gratis. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Last ned hijackthis og post en log. Link til hijackthis finner du i signaturen min min. Hijackthis er gratis. 6402727[/snapback] Ok. Jeg gjør det når jeg er på den dataen der error safe er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå