colombo230 Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har nå hatt denne musa i nesten et år, og den har fungert utmerket. Den bruker litt mye batterier, men men. Problemet nå er at når jeg skrur på PC'en så går markøren super-sakte. Jeg må da skifte USB-port til musa, og da går markøren normalt igjen etter at jeg har trykket på tilkoblingsknappene på senderen og musa noen ganger. Jeg har forsøkt å bytte batterier, og det hjalp ikke...Instillingene på markørhastighet er heller ikke problemet, da jeg har den på max hastighet og høy akselerasjon og allikevel så går markøren så vidt bortover... Kan noen hjelpe meg med mitt problem? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 har merket selv noen ganger at musa kan begynne å lagge, men da har det bare vært å flytte litt på senderen. Kan jo være du har flyttet den eller at noe har kommet borti den, som gjør at den reagerer på et eller annet aparat... bertie Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 13:53, skrev colombo230:Jeg har nå hatt denne musa i nesten et år, og den har fungert utmerket. Den bruker litt mye batterier, men men. Problemet nå er at når jeg skrur på PC'en så går markøren super-sakte. Jeg må da skifte USB-port til musa, og da går markøren normalt igjen etter at jeg har trykket på tilkoblingsknappene på senderen og musa noen ganger. Jeg har forsøkt å bytte batterier, og det hjalp ikke...Instillingene på markørhastighet er heller ikke problemet, da jeg har den på max hastighet og høy akselerasjon og allikevel så går markøren så vidt bortover...Kan noen hjelpe meg med mitt problem? Har opplevd dette selv, men det var p.g.a forstyrrelser på forbindelsen. Trudde det var det i ditt tilfelle også, men siden den har blitt sånn med åren vet jeg ikke riktig lenger. Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Ok, jeg fant ut hva som var problemet. Jeg avinstallerte MouseWare'en som jeg hadde, og lastet ned den nyeste versjonen, samtidig som jeg avinstallerte noen programmer som av og til fikk feilmeldinger når jeg startet opp PC'en, og nå funker den som bare det. Takk skal dere ha uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå