Grievdus Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hei, jeg har lyst til og lage min egen hjemmeside , men jeg har microsoft home edition. fins dt noen programmer som jeg kan bruke på home edition for og lage en egen hjemmeside som jeg kan lage avstemmning,forums, osv på? og finnes det steder som jeg kan laste det ned gratis? lurer forresten på en ting til hvis dere kan svare når jeg skrur på datan noen ganger står dt at det er noen problemer med ati2dvag :S at den har hengt seg opp elr noe vet ikke helt jeg. dette problemet kom etter at jeg hadde instalert display driver på pcen min, vet ikke hva som har skjedd. kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Spørsmål 1: Få deg XP Pro, da er alt så enkelt med IIS. Men enda bedre: Last ned en gratis linuxdistro med Apache e.l. Spørsmål 2: Ikke rett forum å spørre om slik. Avinstaller driveren ev. bruk systemgjenoppretning, og finn riktig driver for skjermkortet. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 men hvis man tar systemgjenoppretning mister man litt av minnet på datan da :S? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hvis du tar gjenoppretningspunktet som er rett før problemet kom, mister du kun de programmene og driverne du har installert etter punktet. Dokumenter og andre filer forsvinner ikke. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvorfor bruke IIS? Last ned XAMMP, det inneholder Apache, MySQL, og PHP. Ellers kan du bare registrere deg for gratis konto på home.no.net (start.no).. Koster 10,- for FTP-tilgang, men det er noe du betaler via mobil, og som man absolutt har råd til. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kommer an på om han skal bruke mysql og php, det da. Det er ikke det eneste som finnes her i verden. Selv bruker jeg mssql og asp, og synes det er et ypperlig system. Mssql koster penger, men er et utrolig rakst og effektivt databasesystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå