Gå til innhold

Bruktprisverdi på NVIDIA Quadro FX 2000

Anbefalte innlegg

Jeg har et brukt (ett år gammelt) NVIDIA (HP) Quadro FX 2000 AGP-skjermkort jeg har planer om å selge, men jeg er usikker på hvilken pris jeg kan forvente å ta/få for kortet. Jeg ser at nypris ligger rett over 16 000 kr for dette kortet, hva er en akseptabel pris for kortet etter deres mening?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan kan de selge disse skjermkortene med disse korrupte viftene? til den prisen?

vanskeligt å si, ville satset på finn.no og høystbydende over 8-10 000kr. inkl frakt og forsikring fra posten, skadeforsikring.

det er jo agp som er avleggs, som både er verdt mindre og verdt mer pga PCI_E

prisene går opp, markedet forsvinner. tilgjengeligheten er det eneste som gjør det attraktivt da det uansett er rimeligere å oppgradere hele innmaten.

Lenke til kommentar
Det er jo nesten bare grafikere som er interessert i slikt og de kjøper vel nesten alltid nye deler? :hm:

6368220[/snapback]

Nettopp, med andre ord er det en veldig begrenset brukergruppe som er interessert i et slikt kort. Jeg tror muligens jeg prøver meg på rundt 7000-8000,- inkl. frakt.

hvordan kan de selge disse skjermkortene med disse korrupte viftene? til den prisen?

Jeg har i hvertfall ikke hatt noen problemer med kortet eller viften, for øvrig sitter jeg på "revisjon g" av kortet.

Endret av azone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...