Gå til innhold

Problemer med Ny PSU ! Help !

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ein ny PSU av typen Tagan TG530-U15 alså ein 530Watts PSU.

Årsaken eg kjøpte meg ein ny PSU var fordi eg skulle drive mitt Asus Geforce 6800 skjermkort .. dette suger da kanske mykje power så fant ut at eg måtte ha ein litt større end den 350W eg hadde ... så alt instalert å på plass Windows Xp booter som normalt ... inne i windows så finner den Skjermkortet som sett i.

Alt flott tenkte eg ... lasta inn nye Nvidia drivere ( lasta denned i dag ) som også var WHQL sertifisert. etter ein reboot & driverane er lasta så får eg melding fra Nvidia om at Grafikk-kortet får for lite straum ... :hmm::hmm:

EInaste som detter inn i huet er at kanskje kabelen til kortet har hoppa ut.

Skrur av maskina & sjekker ... neida ... det er i på riktig vis ... :hmm::hmm:

Ka i svarte tenker eg ... jaha ... klarer ikkje 530Watt å være nok ?? det skal være MEIR enn nok. Sjølv om eg har 4 HD, Ein DVD-brenner + DVD-rom så skal det være NULL problem ... det einaste eg kan tenke på er dette med at eg kjører eit system med AGP .. PSU hadde ein eigen 12v kanal som er dedikert til å lever straum til GFX kortet , men sidan eg har AGP å bruker vanlig MOLEX kobling inn på grafikk-kortet så går den på samma 12v kanal som resten av systemet .. alså HD. etc. Men framleis kan eg ikkje sjå at den ikkje skal klare å drive kortet ... har enda ikkje starta opp eit spel for å teste kortet ordleg enda.

Ein anna ting som eg har tenkt litt på er dette med at Tagan har noko som dei kaller "Combined" & "Split" ... alså om ein skal ha 2 kanaler med 12v og 20A kver eller ein 12v med 33A ... :hmm::hmm: Den står no i "Combined" ....

Å foresten ... system spec. = P4 S478 2,26Ghz 3 * 512MB ... skulle ikkje ha så mykje å seie.

Eit anna spørsmål også ... Kor leis sjekker eg dette med at kortet har nok straum etter at eg har fått opp denne meldinga ??

Å nok eit spørsmål ... Sidan det er eit Asus kort ( v9999 ) så MÅ eg vel ha Asus sine Edhanced Driver samt Smart Doc. eller noko for å kunne justere vifte volumet på denne bråkebøtta eller kan eg gjere dette med nvidia driverane ??

[END] :roll:

Takker for all hjelp på forehand :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk at kortet faktisk blir skrudd ned

Den meldingen kan komme opp under oppstart og er iblant driverfeil/krasj.

PSUen din skal være kraftig nok i massevis..

6363964[/snapback]

Sjekke at kortet er ordlig på plass i AGP porten ... det er eg sikker på at den er ...

Driver feil ... :hmm: ... skal ta å teste ASUS sin edhanced driver slik at eg også får juster viftelyden :roll: den er da HEILT VILL , men vi får da sjå med ASUS driverene temp. på gpu etc. så skal vi no da sjå om vi ser noko muffins :yes: ...

har også bytta kabelen så ( molex kabel fra PSu til GFX ) samma feilmelding ...

Får meldinga kver gang eg kjem inn i windows :dontgetit: ...

har da sittet å spilt CS & HL2 dei siste dagane å kan ikkje seie kortet skyffer ... bortsett fra viftelyden da :mad: ....

Lenke til kommentar

Regner med du mener:

"har da sittet å spilt CS & HL2 dei siste dagane å kan ikkje seie kortet SKUFFER"??

Da er det nok driver problemet.

Avinstaller gamle skjermkort drivere og rens med Drivercleaner før du installerer drivere på nytt.

Oppdater alle driverne på maskinen.

Lenke til kommentar
Regner med du mener:

"har da sittet å spilt CS & HL2 dei siste dagane å kan ikkje seie kortet SKUFFER"??

Da er det nok driver problemet.

Avinstaller gamle skjermkort drivere og rens med Drivercleaner før du installerer drivere på nytt.

Oppdater alle driverne på maskinen.

6388494[/snapback]

vel har da sittet med min gammle mx440 så ein 6800 er da ein stor forsjell ;)

,men tilbake til problemet ...

har no testa med Asus sin driver 81.89 , samt Asus sin adhanced driver 1.33 og smart doctor 4.86 .... prøvde asus sin 84.21 driver men den var det crc med :( så da måtte eg ty til ein eldre versjon ...

Har no alså kunna sjekka temp, juster fanspeen, voltage etc. å her dukker berre nye proplem opp :ohmy: ... etter at Asus drivere er på plass så reagerer eg på at vifte speeden er under 600rpm å til slutt så slutter vifa å gå ... dette er da så å seie et utbrukt asus grafikkort som eg har hatt liggandes å ikkje fått brukt pga. for svak psu ( den som stod i før var 340watt ) ... samt at no ryker tempen på GPUen opp i 82 grader ! :hmm: ingen belastning på kortet .. berre ordinær windows + surfing alså ingen gameing samt at alarmen på voltage som GPUen har går av ! Har lurt litt på om eg har kobla nokre av kablane ( p4 eller P4+ ) feil ned på hovedkortet , men kan ikkje så det utfra Tagan manualen så eg gikk igjennom manualen til hovedkortet mitt ... som foresten er : MSI 645E Max2 (socket 478) ... har også lurt litt på om mitt HK leverer nok straum via AGP porten ?? men uansett så trenger jo grafikkortet straum fra ei molex kontakt ( som leverer nok amp ;) noko som sikkert tagan psu gjør ) å da er det tankene om at ein p4 eller +p4 kontakt fra PSUen er kobla på rett plass på HKèt ?? , men vist eg hadda kobla feil med denne kontakten så ville eg vel tru at KHèt ikkje får nok straum til CPUèn slik at den vil da ikkje boote ?? kan dette være tilfelle ? Reagerte også på at når eg kjørte orginal nvidia driver så fikk eg ikkje feilmelding om at vifta var stoppa å kan da bekrefte at deg virka sidan den bråker som eit UVÆR nå eg spilte HL2 og CS:S

så kan kanskje være eit driver relatert problem kanskje ?? :hmm::hmm: får uansett ta å formatere systemet mitt ( trengs også så heh ) å teste lit vidare med eit reint system , men det blir sikkert 2 uker til sidan det er ferie på meg no :)

GFX kortet er ein nytt av Nov. 2005, men har ikkje blitt brukt får Mai 2006 pga. at eg også hadde ein PSu som tok kvelden rundt på samme tid, og orginale kortet mitt var kjøpt i april 2005 å så fikk eg eit nytt i nov. pga. at det tok kvelden da. så synest også det er dumt å komme dillandes på butikken å reklamere på grafikkortet får eg har sjekka alle muligheter ... synest det er litt merklig at eg skal få problemer med vifta etc. når kortet er så nytt & så seie ubrukt.

Å ja er tilbake på Mx440 kortet mitt no ... tar ikkje sjansen på å kverke 6800 kortet sidan det tar ei stund før eg formaterer maskina.

klarer da å kjøre CS:S men får da ikkje spilt WOW, Farcry, eller HL2 menmen det er da sommer så ka pokker :p

Endret av KickF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...