RulleRimfrost Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei. Jeg lager et skjema som skal huske innfylte felter om valideringen sparker brukeren tilbake for å prøve igjen. Bruker følgende kode i input <input type="text" name="tlf" value="<?=$fields['tlf'];?>" /> ...men av en eller annen merkelig grunn kommer hele php-koden inn som value. Hva gjør jeg galt ? Testserveren er Wamp5 (Apache,MySql,PHP5) på min lokale maskin. Eksempel : Lenke til kommentar
robgar Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hmm, ser ikke hvorfor det ikke skulle gå-.... Har du prøvd å skrive det på den "riktige" måten ? value="<?php echo $fields['tlf']; ?>" Kanskje webhosten din har en versjon av php/konfigurasjon som gjør at den ikke takler <?... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Goddam. Takk, det funket. Siden jeg er min egen webhost er det neppe rart at serveren er venstrehåndskonfigurert Lenke til kommentar
robgar Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hehe, leste ikke hele innlegget, trodde du var på en webhost men det var bra det gikk i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå