Gå til innhold

Problem med å se forbruk, lebaramobile

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte lebaramobile kontatkort for min mormor fordi hun verken har pc eller fasttelefon og hun holder kontakt med venner og bekjente i utlandet. Men en annen grunn til at jeg valgte lebaramobile var at de annonserte med at man kunne gå inn i ”min side” og sjekke forbruket. Og det synes jeg er en god ting for da har man oversikt over hvor, når og hvem man har ringt. MEN problemet er den at helt siden mormor fikk sin kontatkort – ca 1 uke siden – så har vi kontnuerlig prøvd å sjekke forbruket men har mislyktes. Jeg kommer inn i ”min side” men når jeg klikker på ”forbruk” så skjer det ikke så mye. Jeg lurte da på om det er noen som har eller har hatt det samme problemet med lebaramobile.

Endret av m3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte lebaramobile kontatkort for min mormor fordi hun verken har pc eller fasttelefon og hun holder kontakt med venner og bekjente i utlandet. Men en annen grunn til at jeg valgte lebaramobile var at de annonserte med at man kunne gå inn i ”min side” og sjekke forbruket. Og det synes jeg er en god ting for da har man oversikt over hvor, når og hvem man har ringt. MEN problemet er den at helt siden mormor fikk sin kontatkort – ca 1 uke siden – så har vi kontnuerlig prøvd å sjekke forbruket men har mislyktes. Jeg kommer inn i ”min side” men når jeg klikker på ”forbruk” så skjer det ikke så mye. Jeg lurte da på om det er noen som har eller har hatt det samme problemet med lebaramobile.

6363567[/snapback]

Ta kontakt med kundeservice. De kan vel kanskje gi deg en pekepinn..

Lenke til kommentar

Har gjort det. Svarer var at de noen ganger har problermer med siden "forbruk". Men jeg har ikke kommet inn i det hele tatt. Det var derfor jeg lurte på om det var noen andre her som hadde samme problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...