Zildjian Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har nå skiftet både skjermkort og hovedkort....PCen går på MEN jeg får ikke skjermen til å fungere siden jeg ikke har instalert skjermkortet og hovedkortet ikke har innebygd skjermkort... hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Vel jeg tror jeg har funnet svaret selv...Jeg tar ut harddisken min i en annen pc instalerer driverne, også setter jeg tilbake og alt virker. det skal vel gå? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvis du ikke får bilde i det hele tatt så har du større problem en skjermdrivere. På tide og levere den til noen som kan? Vil eg annbefalle, før du ødeleger noe (hvis det ennå kan reddes). Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Har du kjøpt det nytt eller bytta det på garantien? Hvis skjermen ikke får signal har det ikke noe med driverene å gjøre. Hadde det ikke vært for Plu & Play hadde du ikke fått opp BIOS etc. Nok om det, kan være minnet eller for liten PSU. Hvor mye W er det på strømforsyninga di? Kan du gimeg et bilde på hvordan minnet står i slotene? Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Alt er nytt...550W strømforsyning men jeg bruker 256 ram som kanskje kan være problemet jeg skal sette inn 1 GB nå for å se om det går.. Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Men jeg har ikke instalert hovedkortet heller...kan dette være problemet? Endret 23. juni 2006 av Zildjian Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ingenting av det har noe som helst med noen drivere å gjøre. Har du testet noen av komponentene i en annen maskin? Kan være lurt for å finne ut hva som egentlig er problemet. Sltisomt, men verdt det hvis man finner ut av problemet! Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 er du sikker på at du har kjøpt skjermkort som passer med hovedkortet da? tenker på AGP og PCI-e Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Ja jeg kjøpte et nytt HK med pci express x16 sånn at skjermkortet skulle passe... Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 JEG tror jeg vet! Rammet er 266 mens hovedkortet er DDR400 dette er problemet sant? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 nei, det skal ikke være noe problem.. Det vill si at rammen din er 266mhz og hovedkortet støtter ddr 400. Passer rambrikka nedi slotten sin? Sitter alt skikkelig? Eventuelt koblet egen strømplugg til skjermkortet? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ikke minst, har du husket å koble til den lille P4-kontakten på hovedkortet? den ser omtrent slik ut: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg hadde samme symptomer, se om du har satt 6-pinen som skal være i skjermkortet der P4-kontakten skal være. Det presterte jeg å gjøre, jeg var vel litt trøtt. Er vel egentlig liten sjanse for at du har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå