TST Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 EA kunngjorde i kveld utviklingen av Need for Speed Carbon, sammen med den første traileren. Les mer Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det så rimelig heftig ut! En ting til, får jaggu håpe at de inkluderer drifting i NFS Carbon, savnet den i NFS Most Wanted.. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Første som slo meg var at det der ligna fryktelig på NFS:U2. Ellers så så det jo helt greit ut, fett med muskelbiler Men man drifter ikke med muskelbiler da.... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) *Host hark kremt atsjoooo*, noen (les:EA) som har vært ute å ha sett "Fast'N the Furios: Tokyo Drift"...? Jaja, filmen var vel grei nok, så nå må spillet levere ( ) Endret 22. juni 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 NFS serien har ikke fått den oppgraderingen den kunne ha hatt grunnet at de må portes til konsoller . Grafikken er ikke akkurat så veldig bra men det er vel lite de kan gjøre når det må til PS2 konsollen. Hadde NFS serien holdt seg eksklusiv til PC som det var før så hadde vi sikkert hatt pixelshader 3.0 samt skademodeller og bilbygging alla Street Legal spillet. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Same shit, (barely) new wrapping. Togue-racing er ikke akkurat noen ny trend som EA skal ha det til. Kunnskapen min om den japanske bil-kulturen er minimal, men vet de har holdt på med det siden i hvert fall 80-tallet. "Put down the jur and step away from the Dagros" EA! Endret 23. juni 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
bte Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Håper for all del at Modding av bilene blir på samme måte som i Street Racing Red line . Eller ihvertfall ha flere valg en det barnehage vennlige styling greiene vi har sett til nå fra NFS. Har lyst å skru av og på motor/styling deler selv og kjøpe / selge blant et hav av deler Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Same shit, (barely) new wrapping. Togue-racing er ikke akkurat noen ny trend som EA skal ha det til. Kunnskapen min om den japanske bil-kulturen er minimal, men vet de har holdt på med det siden i hvert fall 80-tallet. "Put down the jur and step away from the Dagros" EA! 6365365[/snapback] prøv tidlig 70-tallet Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ble ikke akkuratt mer klok på denne videoen, men men, venter i spenning! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det blir nok 'barnehagevennlig' stylig, er jeg redd.. Føler liksom litt at dette er Most Wanted i ny wrapping ja..dessverre. Ser jo helt likt ut liksom.. Jeg er NFS-fan, så jeg kommer nok til å kjøpe spillet uansett! Men ser mer fram til et ekte "Next-Gen" spill fra NFS-serien, som utnytter PCer/xbox360/PS3 godt med tanke på GOD grafikk, fysikk og størrelse på spillet. Med nye lagringsmedier kan de jo lage så sykt store og detaljerte verdener, bare de orker...*sukk* Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg måtte le litt da jeg så tittelen på spillet. Lo litt til da jeg så bildene. EA har tydeligvis funnet arvtakeren til The Sims spillene, lurer på hvor mange slike tittler det kommer til å komme de neste årene. Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 synets det er bra med et need for speed spill igjen som har noe annen enn kebab cruisere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg