Gå til innhold

Video fra Need for Speed Carbon (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NFS serien har ikke fått den oppgraderingen den kunne ha hatt grunnet at de må portes til konsoller . Grafikken er ikke akkurat så veldig bra men det er vel lite de kan gjøre når det må til PS2 konsollen. Hadde NFS serien holdt seg eksklusiv til PC som det var før så hadde vi sikkert hatt pixelshader 3.0 samt skademodeller og bilbygging alla Street Legal spillet.

Lenke til kommentar

Same shit, (barely) new wrapping. Togue-racing er ikke akkurat noen ny trend som EA skal ha det til. Kunnskapen min om den japanske bil-kulturen er minimal, men vet de har holdt på med det siden i hvert fall 80-tallet. "Put down the jur and step away from the Dagros" EA!

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Håper for all del at Modding av bilene blir på samme måte som i Street Racing Red line :). Eller ihvertfall ha flere valg en det barnehage vennlige styling greiene vi har sett til nå fra NFS.

Har lyst å skru av og på motor/styling deler selv og kjøpe / selge blant et hav av deler :p

Lenke til kommentar
Same shit, (barely) new wrapping. Togue-racing er ikke akkurat noen ny trend som EA skal ha det til. Kunnskapen min om den japanske bil-kulturen er minimal, men vet de har holdt på med det siden i hvert fall 80-tallet. "Put down the jur and step away from the Dagros" EA!

6365365[/snapback]

prøv tidlig 70-tallet :)

Lenke til kommentar

Det blir nok 'barnehagevennlig' stylig, er jeg redd.. Føler liksom litt at dette er Most Wanted i ny wrapping ja..dessverre. Ser jo helt likt ut liksom..

Jeg er NFS-fan, så jeg kommer nok til å kjøpe spillet uansett! Men ser mer fram til et ekte "Next-Gen" spill fra NFS-serien, som utnytter PCer/xbox360/PS3 godt med tanke på GOD grafikk, fysikk og størrelse på spillet. Med nye lagringsmedier kan de jo lage så sykt store og detaljerte verdener, bare de orker...*sukk* :love:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...