dabear Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Heisann, nå er vk1 overstått og siste år på videregående - og dermed russetid - nærmer seg. Jeg er ikke akkurat god med bildemanipulasjon, men jeg ønsker altså at noen kunne tegna opp min nåværende avatar på nytt, i så stor oppløsning som mulig ( evt. SVG), dette fordi jeg tenkte å bruke den på russedrakten neste år. Problemet blir vel å finne igjen bjørnen som er på avataren, men denne kan vel forsåvidt byttes ut om noen skulle få lyst til å ta på seg oppdraget. Avataren ser du til venstre her, men du kan òg finne den på http://dabear.frac.dk/avatar/dabear26ps.gif så snart frac.dk kommer oppe igjen. Er det noen her som kunne tenke seg å bruke litt tid på å hjelpe meg med dette? jeg har ingen spesiell hast, men det kunne være greit å ha den ferdig over sommeren. Jeg kan ikke komme med betaling i form av penger, men jeg kan alltids assistere ved kodejobber i følgende språk og standarder: html, xhtml, javascript, css, php, sql, python Som sagt setter jeg veldig stor pris på om noen kunne gjort dette for meg, og jeg vil være evig taknemlig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Flyttes fra bilderedigering til visuell kreativitet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå