Gå til innhold

Retegning av avatar ønskes

Anbefalte innlegg

Heisann, nå er vk1 overstått og siste år på videregående - og dermed russetid - nærmer seg. Jeg er ikke akkurat god med bildemanipulasjon, men jeg ønsker altså at noen kunne tegna opp min nåværende avatar på nytt, i så stor oppløsning som mulig ( evt. SVG), dette fordi jeg tenkte å bruke den på russedrakten neste år.

Problemet blir vel å finne igjen bjørnen som er på avataren, men denne kan vel forsåvidt byttes ut om noen skulle få lyst til å ta på seg oppdraget.

Avataren ser du til venstre her, men du kan òg finne den på http://dabear.frac.dk/avatar/dabear26ps.gif så snart frac.dk kommer oppe igjen.

Er det noen her som kunne tenke seg å bruke litt tid på å hjelpe meg med dette? jeg har ingen spesiell hast, men det kunne være greit å ha den ferdig over sommeren.

Jeg kan ikke komme med betaling i form av penger, men jeg kan alltids assistere ved kodejobber i følgende språk og standarder: html, xhtml, javascript, css, php, sql, python

Som sagt setter jeg veldig stor pris på om noen kunne gjort dette for meg, og jeg vil være evig taknemlig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...